ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای با ساخت ابزارهای پوشیدنی وارد صنعت پزشکی می شود

کمپانی هیوندای که پیش از این در زمینه تولید اتومبیل مقرون به صرفه تخصص داشته، هم اکنون در نظر دارد تا وارد صنعت پزشکی شده و محصولات پزشکی خود را با قیمت کمتری نسبت به رقبا ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

کمپانی هیوندای که پیش از این در زمینه تولید اتومبیل مقرون به صرفه تخصص داشته، هم اکنون در نظر دارد تا وارد صنعت پزشکی شده و محصولات پزشکی خود را با قیمت کمتری نسبت به رقبا وارد بازار کند.

شرکت کره ای هیوندای در یک مراسم خصوصی در لاس وگاس، به تازگی از دو محصول پوشیدنی خود رونمایی کرد؛ «H-Wex» برای کمک به افراد و کارگران در بلند کردن اجسام سنگین طراحی شده و «H-Mex» که وظیفه مهم تری داشته و می تواند به افرادی که توانایی راه رفتن ندارند، امید دوباره ای ببخشد.

1219_hyundai_exo-9

افراد با استفاده از ابزار پوشیدنی «H-Wex» می توانند بدون نیاز به خم کردن زانوها و با فشار کمتری بر روی کمرشان، بسته هایی با وزن 40 کیلوگرم را به راحتی جابه جا کنند.

1219_hyundai_exo-7

در «H-Mex» دکمه هایی شبیه به کنترلر بازی وجود دارند که وظیفه حرکت پای چپ، حرکت پای راست، نشستن، برخاستن و بالا و پایین رفتن از پله ها را بر عهده دارند.

«تا وان لیم» معاون بخش پژوهش ها و مهندسی پیشرفته هیوندای در صحبت های خود گفت:

از منظر تجارت، ساخت یک ربات متحرک و یک اتومبیل بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و در یک راستا هستند.

به بیان دیگر، شرکت هیوندای کارخانه ها و تکنولوژی لازم برای تولید این گونه محصولات را داراست. بنابراین این شرکت در تلاش است تا با کمترین قیمت «H-Wex» و «H-Mex» را عرضه کند.

هیوندای در نظر دارد که مجوزهای پزشکی لازم برای عرضه «H-Mex» را تا سال 2018 در کره جنوبی و ایالات متحده کسب کند. سپس در سال 2019 و 2020 نمونه های آزمایشی را برای بررسی بازخوردهای گرفته شده از سوی بیماران راهی بازار کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی