ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یلدا با طعم گیمینگ؛ بهترین عناوین تلفن های هوشمند که می توانید با خانواده انجام دهید

همیشه گفته اند هنگام دورهمی ها تلفن های هوشمند خود را خاموش کرده و به صحبت با بقیه بنشینید. طبیعتا بهترین تصمیم هم همین است ولی چرا از این دیوایس ها برای داشتن تجربه ای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

همیشه گفته اند هنگام دورهمی ها تلفن های هوشمند خود را خاموش کرده و به صحبت با بقیه بنشینید. طبیعتا بهترین تصمیم هم همین است ولی چرا از این دیوایس ها برای داشتن تجربه ای سرگرم کننده با بقیه استفاده نکنیم؟ تلفن های هوشمند تنها به معنای شبکه های اجتماعی نیستند، شما با آن ها می توانید اپلیکیشن هایی را بیابید که مطمئنا به جمع های خانوادگی رنگ و بویی متفاوت و شاد می بخشند. به مناسب شب یلدا، ما هم تصمیم گرفتیم روی همین اپ ها دست گذاشته و جالب ترین برنامه ها را معرفی نماییم.

King of Opera

king-of-opera-1-w600

بهترین بازی گروهی روی دیوایس های اندروید؛ شاید این گونه جملات را برای اپلیکیشن های زیادی دیده باشیم ولی با تجربه King of Opera می فهمیم که توسعه دهنده خیلی هم اشتباه نکرده است. نه این که آن ها بهترین عنوان گروهی اسمارت فون ها را ساخته اند، اما مطمئنا King of Opera را می توانیم از بهترین های این سبک بنامیم. چون Tuokio Oy با مکانیزم های ساده گیم پلی، شخصیت های دلنشین، پشتیبانی از 4 بازیکن و چندین حالت گوناگون گیم پلی توانسته نشاط را به خانواده ها یا دوستان هدیه بدهد.

!King of Opera - Party Game

!King of Opera - Party Game

سازنده: .Tuokio Inc قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 2.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 130 / 38.8 مگابایت زبان:

!Drive Ahead

drive-ahead-1-w600

برای ساخت Drive Ahead از جنگ های معروف گلادیاتورها الهام گرفته شده است؛ با این تفاوت که جای شمشیرها، ماشین ها سرنوشت مبارزین را رقم می زنند. اینجا شما با دو حالت متفاوت گیم پلی می توانید به رویایی با بقیه بازیکن ها بروید. حریف را با یک جنگ خونین شکست داده یا اگر خیلی به خشونت علاقه مند نیستید، کافیست به واسطه انجام مسابقات فوتبال توانایی های خود را نشان دهید. خوشبختانه توسعه دهنده هم با اضافه سازی دو بخش Local و Wi-Fi دست بازیکن ها برای تجربه Drive Ahead را باز گذاشته است.

!Drive Ahead

!Drive Ahead

سازنده: Dodreams Fairytale Company قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 252 / 68.9 مگابایت زبان:

bit bit blocks

bit-bit-blocks-1-w600

نه فقط یکی از خوب ها، bit bit blocks را می توانیم از متفاوت ترین اپلیکیشن های امسال بنامیم. آن هم برای مکانیزم های جالب گیم پلی که مطمئنا همانندش را خیلی ها با این سبک ندیده اند. اینجا تنها یک وظیفه دارید؛ تا می توانید رنگ های مشابه را پیوند بزنید و هنگامی که اجسام بزرگ به وجود آمد، آن ها را به سمت حریف پرتاب نمایید. برای شکست رقیب رو به رویی هم باید خط قرمزی که می بینید را با استفاده از پرتاب همین اجسام به قسمت پایانی زمین او بفرستید. با انجام bit bit blocks، یلدایی متفاوت را تجربه کنید.

bit bit blocks

bit bit blocks

سازنده: Gregory Batha قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 2.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 130 / 44.8 مگابایت زبان:

Bloons TD Battles

btd-1-w600

برای این که بفهمید بین عناوین سال های گذشته همچنان کدام یک سرگرم کننده هستند، فقط تعداد بازیکن ها را نبینید و نگاهی هم به آخرین بروزرسانی داشته باشید. چون همین پشتیبانی توسعه دهنده از ساخته اش است که قابلیت ماندگاری اپلیکیشن را فراهم می کند. تمام این حرف ها را زدیم تا به Bloons TD Battles برسیم؛ عنوانی که برای اثبات صحبت های خود می توانیم از آن یاد نماییم. Ninja Kiwi برای ساخت این اپلیکیشن از کلیشه های سبک تاور دفنس استفاده کرده ولی با قابلیت رقابت بازیکن ها با هم و تغییرات مثبت، توانسته تجربه ای متفاوت را به ارمفان بیاورد.

Bloons TD Battles

Bloons TD Battles

سازنده: Ninja Kiwi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 106 / 62 / 44 مگابایت زبان:

Demon Cam و Scary Video Maker

1111-w600

با اپلیکیشن های Prank آشنا هستید؟ اپ هایی که با مخاطبین شوخی می نمایند. طبیعتا به واسطه ذات این برنامه ها، آن ها را می توانیم از گزینه های مناسب دورهمی ها بنامیم. امشب هم که شب یلداست. برای چه از این موقعیت استفاده نکنیم؟ Scary Video Maker و Demon Cam از همین برنامه ها هستند؛ اپلیکیشن هایی که همانگونه اسم شان نشان می دهند، این قابلیت را به شما می دهند تا بتوانید با ویدیوهایی که قبلا گرفته اید فیلم هایی ترسناکی با افکت های مختلف بسازید.

™Demon Cam

™Demon Cam

سازنده: Video Copilot قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 19.8 مگابایت زبان:
Scary Video Maker

Scary Video Maker

سازنده: Bizo Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 29 مگابایت زبان:

Voice Changer With Effects

voice-changer-1-w600

از اسمش مشخص است؛ روی صدا تغییرات بدهید. ولی برای چه بین این حجم از اپلیکیشن های مختلف باید Voice Changer With Effects را انتخاب نماییم؟ خیلی سادست، چون سازنده با اضافه سازی افکت های فراوان توانسته تمام خواسته های مخاطبین را برآورده نماید. جالب اینجاست می توانید از صداهای از پیش ضبط شده یا متن هایی هم که دارید استفاده کنید. بد نیست بدانید تاکنون بیش از پنجاه میلیون Voice Changer With Effects را دانلود کرده اند و پیشنهاد می کنیم شما هم به آن ها بپیوندید.

Voice changer with effects

Voice changer with effects

سازنده: Baviux قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.3 مگابایت زبان:

حقیقت شجاعت ۳

444-w600

حقیقت یا شجاعت؛ از محبوب ترین بازی های دورهمی که مطمئنا خیلی ها آن را انجام داده اند. اما می دانید مشکلش کجاست؟ این که شاید محیط مناسب یا وسایلش را پیدا نکنید. حقیقت شجاعت ۳ آمده تمام این نقطه ضعف ها را بپوشاند تا همه جا تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید. برای کسانی هم که خیلی به جستجوی سوالات مناسب می گردند، سازنده با 200 پرسش گوناگون کار بازیکن ها را آسان کرده است. البته همچنان می توانید سوالاتی که دوست دارید را افزوده و آن ها را از بقیه بپرسید.

حقیقت شجاعت ۳

حقیقت شجاعت ۳

سازنده: مسعود قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.8 مگابایت زبان:

AutoRap by Smule

autorap-1-w600

مهم نیست توانایی داشته باشید یا خیلی ریتم سبک های موسیقی را نشناسید، با AutoRap می توانید به سادگی رپ بخوانید. Talk Mode و Rap Mode مهمترین بخش های این اپلیکیشن جالب هستند. به واسطه قسمت ابتدایی کافیست تا متنی را گفته و اپ با اضافه سازی ریتم به آن، صحبت های شما را به سبک رپ ها پخش می کند. Rap Mode هم برای کسانی که چالش فراوان می خواهند، مناسب است. چون خود آن ها باید بخش اعظم آهنگ را به عهده بگیرند. با دانلود این اپلیکیشن، تجربه ای متفاوت از خوانندگی را داشته باشید.

AutoRap by Smule

AutoRap by Smule

سازنده: Smule قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.3 / 25 مگابایت زبان:

Akinator the Genie

akinator-1-w600

غول چراغ جادو جای برآورده سازی آرزوها، با Akinator the Genie آمده تا ذهن مخاطبین را بخواند. آن هم نه با حرکت های عجیب، او تنها چندین پرسش کوچک نموده و سپس می گوید تا بین هزارتوی ذهن شما چه می گذرد. تعجب کردید؟ خیلی ها همین گونه بودند ولی وقتی دست به تجربه ساخته Elokence زدند، متوجه شدند که تمجیدات بازیکن ها از این اپلیکیشن اشتباه نیست. خوشبختانه سوالات فراوان Akinator the Genie هم موجب شده تا بارها این اپ را انجام دهید. با دانلود Akinator the Genie، رنگ و بویی متفاوت به دورهمی ها ببخشید.

Akinator the Genie

Akinator the Genie

سازنده: Elokence قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 115 / 51 / 9 مگابایت زبان:

Cracked Screen Prank و Bee Swatter Prank Game

crack-1-w600

از آن برنامه ها که می توانید خیلی ها را بترسانید. اما چگونه؟ با Bee Swatter Prank Game شما زنبور ها را می کشید. تا یک جایی هم واقعا همین فعالیت را انجام می دهید و اتفاقا تجربه ای سرگرم کننده خواهید داشت ولی همین که ملکه خودش را نشان می دهد، ترس به اندام مخاطب می افتاد. لحظه ای که Bee Swatter به شما می گوید محکم روی اسمارت فون بزنید تا او کشته شود اما چندین ثانیه بعد، صفحه تلفن هوشمند می شکند. Cracked Screen Prank هم تقریبا این گونه است، با این تفاوت که خبری از انجام بازی نیست و می توانید از حالت هایی مختلف استفاده نمایید.

Cracked Screen Prank

Cracked Screen Prank

سازنده: GSIX قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:
Bee Swatter Prank Game

Bee Swatter Prank Game

سازنده: bluejava قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱ دی ۱۳۹۵

    جالبه kibg of opera برای اندروید رایگانه ولی تو بازار 10 تومنه:/

  • CATer
    CATer | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    حقیقت شجاعت؟؟؟ موبایلی؟؟؟ هزار تومن؟؟؟ ???
    بصورت فیزیکال بازی کنین که فیض اکمل رو ببرین ???

    • علی گلکسی
      علی گلکسی | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

      لااااییک خیلی باحال گفتی

  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    فقط خیلی ممنون اما دول که قبلً معرفی کرده بودید هم جالب بود ولی شاید بگید اون قدیمی شده اما BombSquad جاش اینجا جاش خالی بازهم ممنون

مطالب پیشنهادی