ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خلاقیت دردناک در ساخت نگه دارنده ای برای ایرپادهای گران قیمت اپل

بالاخره ایرپادهای اپل با قیمت نه چندان کمشان به بازار عرضه شدند و همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید اکثر کاربران از کارایی آن کاملاً راضی هستند. قیمت بالای ایرپادهای اپل باعث شده که ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

بالاخره ایرپادهای اپل با قیمت نه چندان کمشان به بازار عرضه شدند و همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید اکثر کاربران از کارایی آن کاملاً راضی هستند.

قیمت بالای ایرپادهای اپل باعث شده که کاربران نگرانی هایی را در رابطه با افتادن و گم شدن آنها بروز بدهند. گفتنی است که تیم کوک در پاسخ به نگرانی دوستداران گجت مذکور گفته است:

من برای مدتیست  که از آنها [ایرپادهای بی سیم] استفاده می کنم، و آنها از گوش نمی افتند، چرا که فاقد سیم هستند. سیم ها به وزن ایرپادها اضافه می کنند و به نوعی آنها را به پایین می کشند، همین امر سبب بیرون آمدن آنها از گوش می شود، بنابراین بدون سیم، ایرپادهای من هرگز از گوشم بیرون نیامده اند.

با این حال با توجه به خبر اخیر اپل در رابطه گرفتن هزینه 69 دلاری برای جایگزینی ایرپاد گمشده، برخی کاربران لازم دیدند تا تمهیداتی را برای کاهش هرچه بیشتر احتمال گم شدن این محصولات انجام دهند.

کاربری (می توان گفت خوش ذوق!) در توئیتر عکسی از خود منتشر کرده که توانسته با انجام عملیاتی کمی دردناک، جای ایرپادهای اپل را در گوش خود محکم کند. «Andrew Cornett» با سوراخ کردن گوش خود و قرار دادن حلقه ای درون آن، ایرپاد را از داخل آن عبور داده تا سر جایش محکم قرار بگیرد.

به نظر می رسد که حالا باید منتظر عرضه کیت 150 دلاری سوراخ کردن گوش اپل شامل دستگاه سوراخ کن با شارژر لایتنینگ و حلقه نگه دارنده با رنگ رز گلد باشیم!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • | ۲ دی ۱۳۹۵

    آشغال نخریم ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی