ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش توییتر به Salesforce
تکنولوژی

الگوریتم جدید جستجوی توییتر، نتایج را بر اساس ارتباط با موضوع نمایش می دهد

اوایل سال جاری شبکه اجتماعی توییتر نحوه چیدمان توییت های صفحه اصلی کاربران را (مشابه با اینستاگرام) از حالت تایم لاین (بر اساس زمان انتشار) به حالت اهمیت و ارتباط با مسائل روز درآورد. حال ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اوایل سال جاری شبکه اجتماعی توییتر نحوه چیدمان توییت های صفحه اصلی کاربران را (مشابه با اینستاگرام) از حالت تایم لاین (بر اساس زمان انتشار) به حالت اهمیت و ارتباط با مسائل روز درآورد.

حال توییتر خبر می دهد از امروز مکانیزم جستجوی این شبکه اجتماعی نیز مشابه با نحوه چیدمان ذکر شده توییت ها را نمایش می دهد.

«لیسا هوانگ» یکی از مهندسین نرم افزار «تیم کیفیت جستجوی توییتر» دلیل این اتفاق را رشد کیفیت تجربه ی جستجو و همینطور یافتن محتوای نزدیک تر و مفیدتر عنوان کرده است.

برای پیاده سازی این مکانیزم، تیم تحت نظارت هوانگ طیف گسترده ای از فاکتورهای مختلف را برای یافتن نتیجه مرتبط مورد آزمایش قرار داده و با اعمال الگوریتم یادگیری ماشین که در واقع توییت ها را رده بندی می کند، به این مهم دست یافته است.

گفته می شود یکی از دلایل اصلی در نظر گرفتن این سیستم جدید، فراهم سازی بستر یافتن پست ها و توییت های اصلی مد نظر کاربر است.

برای این منظور توییتر تصویری از مقایسه مکانیزم قدیم و جدید جستجوی محتوا منتشر کرده که به خوبی ارتقای دقت نتایج به دست آمده و همینطور صرف نظر از ریتوییت های مربوطه را نشان می دهد:

img2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی