ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر خمیده و شارژ بیسیم از قابلیت های احتمالی موبایل P10 هوآوی

پرچمدار جدید کمپانی هوآوی، یعنی موبایل P10 احتمالاً مثل مدل قبلی P9، طی فصل بهار آتی معرفی خواهد شد و ظاهراً کمپانی چینی برنامه دارد تغییراتی در این اسمارت فون به عمل بیاورد که آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

پرچمدار جدید کمپانی هوآوی، یعنی موبایل P10 احتمالاً مثل مدل قبلی P9، طی فصل بهار آتی معرفی خواهد شد و ظاهراً کمپانی چینی برنامه دارد تغییراتی در این اسمارت فون به عمل بیاورد که آن را به استانداردهای فعلی رقبا نزدیک تر خواهد کرد.

در شایعات جدید گفته می شود که هوآوی P10، از نمایشگر خمیده بهره مند خواهد برد که پیش از این در موبایل Mate 9 Porsche Design نیز مورد استفاده قرار گرفت. منابع چینی هم چنین می گویند که P10 احتمالاً از قابلیت شارژ وایرلس هم پشتیبانی می کند. از دیگر تغییرات مورد انتظار P10 نیز می توان به انتقال سنسور اثرانگشت به پنل جلویی و پنهان کردن آن زیر دکمه فیزیکی هوم اشاره کرد که در تصاویر افشا شده قبلی به چشم می خورد.

1-w600

گفتنی است که نمایشگر 5.5 اینچی و خمیده هوآوی P10، ممکن است از رزلوشن Quad HD (یعنی 2560x1440 پیکسل) پشتیبانی به عمل آورد که پیشرفتی اساسی نسبت به رزولوشن 1080p در نمایشگر 5.2 اینچی مدل P9 به شمار می رود. هیچ یک از مشخصات بالا به صورت رسمی تایید نشده اند، اما برای موبایل پرچمداری که قرار است 3 یا 4 ماه دیگر به بازار بیاید، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسند.

در نهایت باید افزود که احتمال دارد هوآوی، اسمارت فون P10 را در دو مدل، بسته به نوع نمایشگر به دست مشتریان برساند؛ یکی از دو مدل از نمایشگر تخت بهره می گیرد و مدل دیگر -احتمالاً با نام P10 Plus نمایشگر خمیده را در خود جای داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۳ دی ۱۳۹۵

    هواوی نباید سنسوراثرانگشتو جلوی گوشی بیاره.

  • بیژن
    بیژن | ۳ دی ۱۳۹۵

    این همه از سامسونگ کپی میکنن سامسونگ صداش در نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی