ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به دارندگان پیکسل اکس ال پیشنهاد می کند که موبایلی دیگر بخرند

طی چند روز اخیر شنیده ایم که شخصی به نام مارک باکمن، ویدیویی از مشکل صدای موبایل پیکسل اکس ال تهیه کرده که نه تنها موبایل وی، بلکه چهار موبایل دیگر را نیز تحت تاثیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

طی چند روز اخیر شنیده ایم که شخصی به نام مارک باکمن، ویدیویی از مشکل صدای موبایل پیکسل اکس ال تهیه کرده که نه تنها موبایل وی، بلکه چهار موبایل دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به گفته باکمن و با توجه به ویدیویی که وی تهیه کرده، اسپیکر پیکسل اکس ال در سه سطح بالای حجم صدا، اصوات بسیار گوش خراشی تولید می کند. باکمن همچنین دریافته که این مشکل، مدل کوچکتر پیکسل را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

چهارشنبه برایتان نوشتیم گوگل بالاخره نسبت به این مسئله ابراز آگاهی کرده و کاربران امیدوار هستند تا با یک به روزرسانی نرم افزاری، تمام مشکلات برطرف گردند. اما در همین حال، باکمن اخیراً ایمیلی از طرف گوگل دریافت کرده که وی را متعجب ساخته است. گوگل به جای کمک به برطرف سازی مشکل، به او پیشنهاد کرده که پول خود را پس گرفته و پیکسل اکس ال را برای کمپانی باز پس فرستد.

nogo-w600

با پیشنهاد بازگرداندن مبلغ هزینه شده، به نظر می رسد که گوگل اعتماد به نفس کافی در قبال عرضه موبایل پیکسل اکس ال بدون مشکل صدا را ندارد. این در حالی است که باکمن توانسته با یک ROM شخصی سازی شده، بر این مشکل فائق آید؛ هرچند که چنین راهکاری، برای اکثر کاربران پیچیده بوده و البته، گارانتی دستگاه را نیز باطل می کند.

در حال حاضر، تنها راهکار گوگل برای باکمن، پس گرفتن پول و خرید موبایلی جدید از یک تولیدکننده دیگر است؛ اما باکمن به دنبال چنین راهکاری نیست. وی امیدوار بود که تیم پشتیبانی گوگل، گزینه ای پیش پای او بگذارد که به باز پس فرستادن دستگاه منجر نشود؛ اما ظاهراً خبری از پشتیبانی فنی نخواهد بود. در مجموع، کاربران صرفاً به دنبال عملکردی بهتر از سوی موبایل های پیکسل هستند؛ اما ظاهراً گوگل چنین خواسته ای را بسیار غیرمنطقی می داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • | ۵ دی ۱۳۹۵

    خطاب به طرفداران بنجل ساز پرفروش باید گفت: یا رب روا مدار که گدا معتبر شود?

  • Mahmood Hossini
    Mahmood Hossini | ۴ دی ۱۳۹۵

    اقدام گوگل فقط دهن کجی به این شخص بودا مشخصه خواسته بگه یه باگ نرم افزاری که همه میدونند قابل حله و این شخص رسانه ای کرده بخواد گوگلو خراب کنه گوگل هم بع تمسخر گرفتدش که بابا برو پی کارت و این بی توجهیش باعث بی اثر شدن اقدام به تخریب میشه به زودی گوگل مشکل را به بهترین شکل حل میکنه و اون شخص دهنش وا میمونه و گوگل هم این وسط پشیزی حسابش نکرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی