ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرور سریع و ایمن صفحات وب با اضافه شدن پردازش چندگانه به فایرفاکس ۵۰

چند ماهی می شود که فایرفاکس می خواهد با اضافه کردن تکنولوژی پردازش چندگانه یا multi-process، علاوه بر عقب نماندن از رقیبان، امنیت و سرعت را برای کاربران خود به همراه بیاورد. تا کنون مرورگرهای کروم، سافاری ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

چند ماهی می شود که فایرفاکس می خواهد با اضافه کردن تکنولوژی پردازش چندگانه یا multi-process، علاوه بر عقب نماندن از رقیبان، امنیت و سرعت را برای کاربران خود به همراه بیاورد. تا کنون مرورگرهای کروم، سافاری و مایکروسافت اج از این سیستم در بدنه برنامه های خود استفاده می کردند و حال فایرفاکس نیز به آرامی در حال پیوستن به آن ها است.

فایرفاکس ۵۰ به تکنولوژی multi-process مجهز شده و کاربران این مرورگر می توانند با استفاده از این سیستم تازه وارد، به سرعت بیشتر و امنیتی قابل اعتمادتر دسترسی پیدا کنند. به گفته تیم توسعه دهنده، پاسخگویی فایرفاکس جدید با استفاده از multi-process با رشد ۴۰۰٪ رو به رو شده و عملکرد صحیح این مرورگر در زمان بارگیری صفحات با ۷۰۰٪ دقت بیشتر همراه خواهد شد.

تکنولوژی پردازش چندگانه به زودی با انتشار پنجاهمین نسخه این مرورگر محبوب، به فایرفاکس اضافه خواهد شد و کاربران ویندوز قبل از لینوکس و mac OS به آن دسترسی پیدا می کنند.

به دلیل آنکه این روزها، افراد زمان نسبتا زیادی را به گشت و گذار در میان صفحات وب می پردازند، امنیت و سرعت از اهمیت بسیار بالایی برخودار هستند. به همین منظور شرکت های بزرگی همچون اپل، گوگل، مایکروسافت و در حال حاضر مازیلا برای دستیابی به این مهم از تکنولوژی multi-process استفاده کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی