ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استقبال بسیار خوب توسعه دهندگان از ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران

همانطور که می دانید، پانزدهم آذر ماه ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران آغاز به کار کرد و مهلت یک ماهه ای برای ارسال آثار متقاضیان مشارکت و استودیوهای توسعه دهنده در نظر گرفته ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

همانطور که می دانید، پانزدهم آذر ماه ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران آغاز به کار کرد و مهلت یک ماهه ای برای ارسال آثار متقاضیان مشارکت و استودیوهای توسعه دهنده در نظر گرفته شد.

در حالی که کمتر از 10 روز تا پایان فرصت مذکور باقی مانده، بنیاد ملی بازی های رایانه ای از استقبال بسیار خوب بازی سازان از ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران خبر می دهد.

گفته می شود تا به حال 33 اثر در سایت جشنواره ثبت شده که به معنای ارسال روزانه یک یا دو بازی جدید (متوسط 1.65 اثر) است.

این در حالی است که این دوره برخلاف سال های گذشته، سیستم ثبت نام تمام الکترونیکی در اختیار متقاضیان قرار داده و به موجب آن بدون دردسر و به صورت یکنواخت آثار مختلف به دست مسئولان جشنواره می رسد.

گفتنی است با توجه به اینکه انتظار می رود طبق روال دوره های قبلی نرخ ارسال آثار در روزهای پایانی افزایش یابد، پیش بینی می گردد امسال رکورد تعداد بازی دریافتی در جشنواره شکسته شود.

مهلت ارسال محتوا برای ششمین جشنوراه بازی های رایانه ای تهران تا پانزدهم دی ماه تعیین شده و برترین عناوین طی مراسمی ویژه در 5 اسفند ماه معرفی خواهند شد.

علاقه مندان به مشارکت و ثبت بازی جدید، می توانند با رجوع به سایت جشنواره آثار خود را ارسال نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی