ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با LG PJ9 آشنا شوید؛ اسپیکر بلوتوث معلقی که برای شارژ فرود می آید

حالا دیگر مشاهده ی اسپیکرهای معلق در هوا چندان هم تعجب بر انگیز نیست و برای کاربران جا افتاده، اما مشکل اینجاست که این نوع از اسپیکرهای بلوتوث الزاماً به قصد کیفیت بالاتر ساخته نمی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

حالا دیگر مشاهده ی اسپیکرهای معلق در هوا چندان هم تعجب بر انگیز نیست و برای کاربران جا افتاده، اما مشکل اینجاست که این نوع از اسپیکرهای بلوتوث الزاماً به قصد کیفیت بالاتر ساخته نمی شوند و عموماً سرگرم سازی خریداران را مد نظر دارند.

ال جی برای تغییر این موضوع وارد عمل شده و از اسپیکر معلق 360 درجه ای PJ9 پرده برداشته است، محصولی که از صدای فراگیر باکیفیت، مقاومت در برابر آب، عمر باتری مناسب و و قابلیت شارژ شدن به شکل بیسیم بهره می برد.

البته اسپیکر با وجود اینکه بدون نیاز به اتصال سیم شارژ می شود، اما نمی تواند به شکل معلق این کار را انجام دهد. بر همین اساس هنگامی که شارژ باتری به پایان می رسد، سپیکر برای شارژ شدن به آهستگی روی بخش پایینی فرود می آید تا پخش موسیقی متوقف نگردد.

نکته ی جالب دیگر اینکه LG PJ9 قادر است با هر شارژ 10 ساعت کاربر را همراهی کند، مدت زمانی که در مقایسه با محصولات موجود در بازار قابل قبول به حساب می آید.

31035679054_374034763f_h-1082x720

موضوع دیگری که اسپیکر جدید ال جی را از رقبای بسیاری متمایز می کند مقاومت در برابر آب است که به لطف گواهی IPX7 محقق شده، در نتیجه می توانید این دستگاه را تا نیم ساعت در عمق 1 متری آب غوطه ور نمایید.

البته باید توجه داشته باشید که این موضوع به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار نیست و استفاده از PJ9 در محیط های خاک آلود می تواند عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه نماید.

در مورد کیفیت پخش صدا هم لازم است به وجود دو رادیاتور پسیو در بدنه ی LG PJ9 اشاره کنیم که به پخش متعادل تر فرکانس های بیس و میانی منجر می گردد.

البته پخش بیس از طریق پایه ی پایینی انجام می شود که در نقش ساب ووفر ایفای وظیفه می کند، اما تمام فرکانس ها به شکل 360 درجه در فضا منتشر می شوند تا صدا جلوه ای فراگیر داشته باشد.

در پایان لازم است اشاره کنیم که شرکت کره ای قصد دارد اسپیکر جدید خود را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کند و برای مشخص شدن جزئیات بیشتر باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۶ دی ۱۳۹۵

    یا خدا ...ایول ال جی

مطالب پیشنهادی