ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده از پنل جلویی یکی از مدل های موبایل نوکیا D1C

همانطور که می دانید، کمپانی خوش نام نوکیا سال آتی میلادی به بازار تلفن های هوشمند باز می گردد و بر اساس شایعات و اخبار اخیراً منتشر شده احتمالاً طی کنگره جهانی موبایل 2017 که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

همانطور که می دانید، کمپانی خوش نام نوکیا سال آتی میلادی به بازار تلفن های هوشمند باز می گردد و بر اساس شایعات و اخبار اخیراً منتشر شده احتمالاً طی کنگره جهانی موبایل 2017 که اسفند ماه برگزار می گردد، شاهد معرفی چند دستگاه جدید میان رده و پرچمدار خواهیم بود.

یکی از محتمل ترین مدل هایی که پیرامون نام نوکیا شنیده می شود، موبایل D1C است که ضمن اشاره به انتشار رندر و تصاویر زنده از پنل پشتی آن، گفته می شود نوکیا قصد دارد دو مدل مختلف از این موبایل را روانه بازار کند.

حالا تصاویر زنده جدیدی از یکی از مدل های این موبایل منتشر شده که پنل جلویی آن را در محلی آزمایشگاه مانند به نمایش می گذارد؛ به علاوه کارشناسان تصور می کنند نوکیا D1C در قالب یک میان رده و یک پرچمدار قدرتمند پای به گردونه رقابتی تلفن های هوشمند خواهد گذاشت.

photograph-allegedly-showing-the-mid-range-nokia-d1c-w600

گفتنی است هر دو مدل مذکور به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 7.0 برخوردار خواهند بود و به ترتیب نمایشگرهایی با ابعاد 5.0 و 5.5 اینچ با رزولوشن یکسان 1920 در 1080 پیکسل ارائه می کنند.

نکته قابل توجه جایی است که به نظر می رسد مدل میان رده D1C که احتمالاً از چیپست اسنپدراگون سری 600 نیرو خواهد گرفت، از سنسور اثر انگشت بی بهره است؛ در حالی که رندرهای مدل ثانویه از حضور سنسور در پایین نمایشگر حکایت دارند.

ناگفته نماند که احتمال معرفی این دو دیوایس جدید از سوی کمپانی نوکیا در نمایشگاه CES 2017 که کمتر از 10 روز آینده برگزار می شود نیز وجود دارد.

sketch-of-the-high-end-variant-reveals-a-front-facing-fingerprint-scanner-w600 sketch-of-the-mid-range-model-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ دی ۱۳۹۵

    به نظرم برای موفقیت باید اندروید خالص استفاده کنه تا سریع تر از بقیه بتونه اپدیت بیرون بده

  • عموجانی
    عموجانی | ۷ دی ۱۳۹۵

    اگه یه بدنه ی با کیفیت و یه دوربین درحد1020داشته باشه،احتمال موفقیتش زیاده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی