ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه فراگیر وب در آپدیت جدید برای هدست Gear VR سامسونگ

سامسونگ به تازگی مرورگر اینترنت در هدست Gear VR را به روز رسانی کرده و آن را به نسخه ۴.۲ ارتقاء داده است. مرورگر این هدست اکنون قادر است تجربه ای فراگیرتر از وب و همچنین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

سامسونگ به تازگی مرورگر اینترنت در هدست Gear VR را به روز رسانی کرده و آن را به نسخه ۴.۲ ارتقاء داده است. مرورگر این هدست اکنون قادر است تجربه ای فراگیرتر از وب و همچنین کنترل بهتری بر آن را در اختیار کاربر قرار دهد.

بزرگترین تغییر، مربوط به آغاز پشتیبانی از نسخه یکم WebVR است که پیشتر توسط موزیلا و گوگل توسعه یافته و تلاش می کند تا وب را در قالب واقعیت مجازی و به شکلی فراگیر در اختیار کاربر قرار دهد. این قابلیت تماشای تصاویر سه بعدی و همچنین استریم کردن محتوای واقعیت مجازی را ساده تر می کند.

samsunginternet_gear-vr_main_2-w700

سامسونگ در وب سایت خود می نویسد که اکنون کاربران با استفاده از هدست Gear VR می توانند به لذت بردن از تصاویر و ویدیوها در نمایشگری بزرگ و مجازی بپردازند، گویی در یک سالن سینما حضور دارند.

samsunginternet_gear-vr_main_3-w700

Gear VR اکنون از استریم ویدیوی تحت وب ۱۸۰ درجه پشتیبانی می کند. در نتیجه می توانید به راحتی سری به یوتوب زده و به تماشای ویدیوهای توسعه یافته برای پلتفرم واقعیت مجازی بپردازید.

samsunginternet_gear-vr_main_4-w700

سامسونگ همچنین امکان مدیریت فایل ها را نیز به هدست واقعیت مجازی خود افزوده و بر همین اساس، کاربران می توانند به راحتی به محتوایی که در گلکسی S7 یا S7 Edge خود قرار داده اند، دسترسی داشته باشند. در این میان می توانید دستوراتی را با صدای خود به دستگاه بدهید و یا به سراغ کیبورد مجازی که روی صفحه قرار دارد بروید که اکنون از ۱۱ زبان پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۷ دی ۱۳۹۵

    لذت

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۷ دی ۱۳۹۵

    ایول داری سامی جون
    من تو نمایندگی رسمی سامسونگ هدست واقعیت مجازی را امتحان کردم واقعا محشره یه ترن هوایی داره انگار تو خود ترنی واقعا وحشت آور و هیجان انگیز است خیلی لزت بردم با نوت ۸ حتما یه واقعیت مجازی میخرم

  • سجاد سحری
    سجاد سحری | ۷ دی ۱۳۹۵

    سلام دوباره این اپ یه مشکل پیدا کرده اونم اینه که قسمت بررسی تخصصی اصلا باز نمیشه و نشان از قطعی اینترنت میده
    در حالی که با نت سیمکارت همه ی قسمت ها کار میکنه

مطالب پیشنهادی