ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین موبایل لوکس چینی؛ باتری 7000 میلی آمپری و 6 گیگابایت رم

بسیاری از توسعه دهندگان تلفن های هوشمند سعی دارند با ارائه مشخصات سخت افزاری قدرتمندی مانند توان پردازشی و مدیریت حافظه بالا، پرچمداری تراز اول و البته گران قیمت روانه بازار کنند. اما به نظر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

بسیاری از توسعه دهندگان تلفن های هوشمند سعی دارند با ارائه مشخصات سخت افزاری قدرتمندی مانند توان پردازشی و مدیریت حافظه بالا، پرچمداری تراز اول و البته گران قیمت روانه بازار کنند.

اما به نظر می رسد رویکرد شرکت چینی Gionee با سایرین متفاوت است و آنها نکته دیگری را به عنوان یکی از المان های مهم یک پرچمدار با ارزش می شناسند.

موبایل جدید M2017 که از صفحه نمایش 5.7 اینچی و ترکیبی از بدنه چرم و فلز برخوردار است، از باتری فوق العاده بزرگ و نیرومند 7000 میلی آمپری بهره می برد؛ حجمی بیشتر از اکثر تبلت های بازار.

کمپانی سازنده مدعی است این باتری بیش از 32 ساعت مکالمه صوتی، 26 ساعت پخش ویدیوی مداوم و چند روز استفاده معمول را به ارمغان می آورد.

download-w600

البته ناگفته نماند که اغلب مشخصات سخت افزاری این موبایل نیز در قالب یک پرچمدار ظاهر شده و 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر AMOLED با رزولوشن QHD، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اما تنها نکته منفی این دیوایس هوشمند چیپست اسنپدراگون 653 میان رده ای است که اگرچه توان پردازشی مناسبی ارائه می کند، اما یقیناً جای پرسش دارد که چرا از چیپ مجتمع بهتری استفاده نگردیده است.

این موبایل نیرومند از هفته آینده با قیمتی معادل با 1007 دلار برای مدل 128 گیگابایتی در کشور چین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۸ دی ۱۳۹۵

    حاشیه هاش زیاده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی