ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی رشد فروش 10درصدی برای واحد تولید چیپست سامسونگ در سال جدید

براساس گزارش جدیدی که امروز در کره جنوبی منتشر شد، کسب و کار تولید چیپست سامسونگ علیرغم لغو سفارش اپل احتمالا رشد فروش 10 درصدی را در سال جدید تجربه خواهد کرد. نشریه Korea Economic ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

براساس گزارش جدیدی که امروز در کره جنوبی منتشر شد، کسب و کار تولید چیپست سامسونگ علیرغم لغو سفارش اپل احتمالا رشد فروش 10 درصدی را در سال جدید تجربه خواهد کرد.

نشریه Korea Economic Daily صبح امروز گزارش داد که فروش این شرکت از بخش تولید چیپست امسال به رقم 4 میلیارد دلار خواهد رسید و اگر این امر به واقعیت بدل شود آنگاه می توان پیش بینی کرد که 40 درصد از کل درآمدهای واحد System LSI سامسونگ از این قسمت ایجاد خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در خبرها خواندید که کسب و کار تولید چیپست این شرکت احتمالا از بدنه آن جدا خواهد شد و فعالیت هایش را به صورت مستقل ادامه می دهد تا رشد کافی آن در آینده تضمین گردد.

همانطور که احتمالا می دانید این بخش از کسب و کار سامسونگ تا حدود زیادی به اپل وابسته است زیرا کارش را در ابتدا با تامین چیپست های پردازشی مورد نیاز برای آیفون در سال 2007 میلادی آغاز کرد. اما در سال های اخیر کمپانی کالیفرنیایی برای تامین این قطعات سیلیکونی به شرکت تایوانی TSMC روی آورده و به همین خاطر کسب و کار کره ای ها نیز با رکود روبرو شده است.

طبق خبرها، اپل چیپست های مورد نیاز برای استفاده در آیفون 7 را صرفا از این شرکت خریداری کرده و همین مساله نیز سامسونگ را بر آن داشت تا برای عقد قرارداد به سمت شرکت هایی نظیر AMD، NVIDIA و کوالکام برود. این کمپانی همچنین قراردادی را با تسلا به امضا رساند تا چیپ مورد نیاز برای ماشین های خودرانش را تولید نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • samsung
    samsung | ۸ دی ۱۳۹۵

    براووو

مطالب پیشنهادی