ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آکیلس شرکتی فعال در زمینه دوربین ردیاب چشم را خریداری کرد

دوربین های ردگیر چشم شروع خوبی داشته اند. چندین شرکت فعال در این زمینه محصولات شگفت انگیز خود را به بازار عرضه کرده اند اما تا فراگیر شدن آن ها و استفاده همه جانبه شان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

دوربین های ردگیر چشم شروع خوبی داشته اند. چندین شرکت فعال در این زمینه محصولات شگفت انگیز خود را به بازار عرضه کرده اند اما تا فراگیر شدن آن ها و استفاده همه جانبه شان هنوز زمان زیادی باقی مانده.

یکی از موارد استفاده بسیار مهم این تکنولوژی های جدید، قطعا هدست های واقعیت مجازی هستند. تصور کنید در یک محیط کاملا مجازی قرار گرفته اید و می توانید بدون کنترلر و فقط با حرکات چشم تان اجسام را حرکت دهید و یا با نگاه کردن، مثل سوپرمن دشمنان تان را از پای در آورید.

اخیرا کمپانی آکیلس، شرکت Eye Tribe را خریداری کرده تا از تکنولوژی این شرکت نوپا بهره بگیرد و ورژن های بعدی آکیلس ریفت را قدرتمندتر سازد. کیت های توسعه شرکت Eye Tribe در حال حاضر با قیمت 99 دلار عرضه می شوند تا توسعه دهندگان بتوانند برای آن محتوا تولید کنند و حالا این شرکت زیر مجموعه فیسبوک شده است.

کمپانی Eye Tribe، اولین بار در فوریه 2016 تکنولوژی اش را روی واقعیت مجازی موبایل به نمایش گذاشت و کسب موفقیت ها در این زمینه سبب شده تا آن ها همکار جدید آکیلس باشند.

اگر آکیلس از تکنولوژی Eye Tribe به درستی بهره گیرد، می تواند برگ برنده ای در برابر رقبای خود به دست آورد و هدست واقعیت مجازی مطرح بازار نام گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی