ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Logo Maker Plus؛ تجربه ای آسان از طراحی لوگو در اندروید

می دانید که طراحی لوگو مقوله بسیار حساسی است. برای آن که استارتاپ جدیدتان را به مردم بشناسانید، لوگویی که طراحی می کنید باید در عین سادگی و با مسما بودن بتواند خدمات ارائه شده توسط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

می دانید که طراحی لوگو مقوله بسیار حساسی است. برای آن که استارتاپ جدیدتان را به مردم بشناسانید، لوگویی که طراحی می کنید باید در عین سادگی و با مسما بودن بتواند خدمات ارائه شده توسط شرکت شما یا حوزه فعالیتش را به خوبی توصیف کند.

طبیعتا طراحی یک لوگوی حرفه ای کار یک فرد معمولی نیست و گرافیستی کارکشته با درک بصری بالا را می طلبد. اما حداقل برای شروع کار و داشتن یک لوگوی ساده شاید نیازی نباشد که برای طراحی آن خیلی مایه گذاشته و به خرج بیفتید.

اپلیکیشن Logo Maker Plus با ابزاری ساده امکانی فراهم کرده که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید لوگویی ساده و آبرومند برای استارتاپ تازه نفس تان طراحی کنید.

lm-1-w600

کاری که توسعه دهنده Logo Maker Plus انجام داده ایجاد محیطی است مملو از طرح ها و اشکال آماده که بتوانید با ترکیب و دستکاری آن ها یک لوگو بسازید. اینکه چگونه از امکانات اپلیکیشن بهره بگیرید مستقیما به خلاقیت تان بستگی دارد.

در واقع هر چقدر زمان بیشتری برای آن بگذارید طبیعتا ایده های بهتری به ذهنتان می رسد و می توانید لوگوهای زیباتری بیافرینید. Logo Maker Plus در بدو ورود از شما می پرسد که دقیقا چه چیزی لازم دارید: لوگو، بنر، اینفوگرافیک، والپیپر یا عکس کاور برای شبکه های اجتماعی؟

بنابراین قابلیت های آن فقط و فقط به طراحی لوگو محدود نیست، بلکه با یک ادیتور نسبتا کامل مواجه هستید. با توجه به انتخاب شما ابعاد صفحه به طور خودکار تنظیم می شود.

lm-2-w600

طراحی لوگو را مثال می زنیم. امکانات اپلیکیشن برای ساخت یک لوگوی ساده و ابتدایی کافی هستند. یک سری طرح آماده وجود دارند که می توانید تغییرات را از آن ها شروع کنید، یا اینکه تصاویر ذخیره شده در گالری را به کار بگیرید.

تعیین رنگ، ابعاد، چرخش لوگو و شدت و زاویه سایه تغییراتی هستند که می توانید روی طرح انجام دهید. ضمنا امکان افزودن تصویر پس زمینه و نوشته (با فونت انگلیسی) را نیز خواهید داشت.

مسلما نباید از Logo Maker Plus انتظار امکاناتی حرفه ای را داشته باشید. هدف از ساخت اپلیکیشن این بوده که بدون نیاز به نرم افزارهای حرفه ای دسکتاپ، آماتور ترین افراد هم بتوانند با تلفن هوشمند خود یک لوگو بسازند. اما شکی نیست که نتیجه کار مستقیما به خلاقیت شما بستگی خواهد داشت.

Logo Maker Plus را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید.

Logo Maker Plus

Logo Maker Plus

سازنده: Logopit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی