ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بعد از مشکل دوربین و اسپیکر، حالا باتری گوگل پیکسل دردسرساز شده است

دارندگان موبایل پرچمدار نکسوس 6P گوگل طی هفته گذشته خبر از بروز مشکلاتی در باتری دستگاه خود دادند و اعلام کردند که هنگام رسیدن میزان باتری به 39 الی 48 درصد، موبایل شان خود به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

دارندگان موبایل پرچمدار نکسوس 6P گوگل طی هفته گذشته خبر از بروز مشکلاتی در باتری دستگاه خود دادند و اعلام کردند که هنگام رسیدن میزان باتری به 39 الی 48 درصد، موبایل شان خود به خود خاموش می شود. این کاربران می گویند که مشکل مورد بحث، بعد از به روزرسانی دستگاه به اندروید 7.0 نوقا به وجود آمده و حالا به نظر می رسد که مشکل مشابهی، گریبان گیر دارندگان گوگل پیکسل نیز شده است.

اگرچه موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال بعد از عرضه مورد تمجید بسیاری از منتقدین و کاربران قرار گرفتند، اما چند مشکل سخت افزاری و نرم افزاری، اخیراً محبوبیت آنها را خدشه دار کرده است؛ مشکلاتی از قبیل اختلال در عملکرد دوربین و مسائل مربوط به اسپیکر دو دستگاه.

اما بعد از این دو مشکل، حالا کاربری در فروم محصولات گوگل می گوید که موبایل پیکسل اش بعد از رسیدن به 25 درصد شارژ، خود به خود خاموش شده و اعلانی مبنی بر خالی شدن کامل باتری به نمایش در می آید. این کاربر می گوید که راه های متعددی، از جمله فورس استاپ اپلیکیشن های مختلف را به کار بسته تا از بروز این مشکل جلوگیری کند، اما هیچ یک کارساز نبوده است.

یکی دیگر از دارندگان اسمارت فون پیکسل نیز گفته که با مشکل مشابهی مواجه شده است در حالی که تنها یک ماه است موبایل خود را خریداری کرده. طی پنج روز گذشته، موبایل وی هنگام کار با دستگاه ناگهان خاموش می شود و در تمام موارد، میزان باتری بین 25 الی 35 درصد بوده. گفتنی است در موارد دیگر، بعضی کاربران از خاموش شدن هنگام شارژ 76 درصدی و 57 درصدی باتری نیز خبر داده اند.

در هر حال، گوگل هنوز به صورت رسمی نسبت به این مشکل واکنش نشان نداده اما به نظر می رسد که مشکل مربوط به پیکسل، به مراتب کمتر از ایرادات نکسوس 6P میان کاربران فراگیر شده است. حالا باید دید که گوگل درصدد حل این مشکل بر خواهد آمد یا همچون مساله مربوط به اسپیکر، به کاربران پیشنهاد می کند تا موبایلی دیگر بخرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • dark season
    dark season | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    دیگر از شنیدن خبر مربوط به ایراد داشتن گوشی های مطرح بصورت هر روز خسته شدم..آیفون مشکل باطری دارد. آیفون پلاس مشکل از کار افتادن دوربین دارد. گالاکسی ۷ ایج که بتازگی شیشه دوربینش خود بخود میشکند که بعد از نزدیک به یک سال از ورود به بازار بتازگی چنین اتفاقی را تجربه میکند. و حالا هم پیکسل دچار چندین عیب شده. باطری و بلندگو و...نمیدانم این اتفاقات واقعی هستند یا بصورت موضعی و محدود رخ داده و فقط رسانه‌ها آنرا بزرگنمایی میکنند با اهداف خاص. (مثلا برای جا انداختن برندهای تازه وارد چینی )ولی چه درست و چه غلط،،دیگر خسته کننده شده و اشتیاق آدم را برای خرید گوشی جدید بشدت نابود میکند. فقط نمی‌دانم چرا مانند سالهای قبل که اگر مدلی از گوشی ها کوچکترین نقصی داشت آدم از دیگران در اطراف خود به مواردی بر میخورد که تجربه این ایراد را از نزدیک داشته باشند ولی جایی در مقاله ای به آن اشاره نمیشد. ولی حالا....
    از دوستان خواهشمندم اگر کسی به چنین ایرادهایی به شخصه برخورد کرده برای دیگران در کامنت مطرح کند که کمکی برای همه میشود

  • sepehri
    sepehri | ۹ دی ۱۳۹۵

    گوشی که اچ تی سی ساخته و داره گوگل بهش افتخار میکنه همین میشه خب یکی نیست بگه برو سیستم عملتو بی نقص ترش کن

    • علی وکیلی
      علی وکیلی | ۱۰ دی ۱۳۹۵

      ماشالا همه یه پا کارشناس شدن برا خودشون!گوشی که اچ تی سی ساخته و گوگل افتخار میکنه بهش !هرموقع فهمیدی مشکل از کجاست اونموقع دهنتو باز کن نظر آماتور گانه بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی