ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE در CES 2017 از موبایلی میان رده با دوربین دوگانه رونمایی می کند

کمپانی ZTE که با عرضه پرچمداران خوش قیمت سری Axon توجه بسیاری را به خود جلب کرده، قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 حضور به هم آورده و از موبایل جمع سپاری شده خود به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۰

کمپانی ZTE که با عرضه پرچمداران خوش قیمت سری Axon توجه بسیاری را به خود جلب کرده، قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 حضور به هم آورده و از موبایل جمع سپاری شده خود به نام Phoney McPhoneface -که حتی نام آن نیز توسط مردم انتخاب گشته- رونمایی کند. اما به نظر می رسد که ZTE علاوه بر این موبایل، محصولی دیگر نیز برای معرفی در نمایشگاه مورد اشاره آماده کرده است.

اخیراً تصاویری از موبایل معرفی نشده ZTE Blade V8 در فضای مجازی منتشر شده که دستگاهی بسیار جالب با طراحی چشم نواز را نمایش می دهد. این موبایل روی پنل جلویی از دکمه فیزیکی هوم به همراه اسکنر اثرانگشت بهره می برد که برای نخستین بار در یکی از دیوایس های کمپانی چینی جای گرفته است. در تصاویر می توان موبایلی خاکستری را مشاهده کرد اما گفته می شود که محصول نهایی، در چند رنگ مختلف به دست مشتریان می رسد.

2-w600

اما علاوه بر این ها، نکته دیگری که خودنمایی می کند، استفاده از ماژول دوربین دوگانه در بخش بالایی پنل پشتی است. بنابر اطلاعات رسمی که پیش از موعد منتشر شده اند، Blade V8 به چیپست اسنپدراگون 435 به همراه پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز مجهز شده و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در بدنه دستگاه جای گرفته است.

دوربین دوگانه پشتی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می برد. به لطف اطلاعات جمع آوری شده از سوی دوربین دوم به هنگام ثبت تصاویر، کاربر این امکان را خواهد داشت تا بعد از ثبت تصویر، افکت هایی مانند بوکه (مات شدن بخش هایی از تصویر که فوکوس روی آنها نیست) را پیاده سازی کند. علاوه بر این، ظاهراً کاربر حتی بعد از ثبت تصاویری از یک سوژه متحرک می تواند آنها را ویرایش کرده و وضوح شان را افزایش دهد.

3-w600

افزون بر تمام این ها، دوربین Blade V8 می تواند تصاویر برجسته نما را نیز به ثبت برساند که در قالب تصاویر سه بعدی در محیط واقعیت مجازی قابل رویت هستند. نمایشگر 5.2 اینچی دستگاه، رزولوشن 1080x1920 و 420 پیکسل به ازای هر اینچ را به نمایش می گذارد. ضمناً دوربین سلفی هم به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز شده و اندروید 7.0 نوقا به همراه رابط کاربری MiFlavor زد تی ای به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب گردیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی