ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ احتمالا از باتری های قابل تعویض پشتیبانی نمی کند

نینتندو سوییچ قرار است اولین کنسول هیبریدی باشد که می توان به وسیله آن هم در خانه و هم در خیابان و جاده، مشغول به بازی کردن شد. علاوه بر این، داک کنسول که به گفته ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

نینتندو سوییچ قرار است اولین کنسول هیبریدی باشد که می توان به وسیله آن هم در خانه و هم در خیابان و جاده، مشغول به بازی کردن شد. علاوه بر این، داک کنسول که به گفته برخی از شایعات باعث افزایش قدرت سوییچ می شود، همانند یک منبع تغذیه عمل می کند و روند بازی کردن در خانه را با سهولت همراه می سازد.

با این وجود، نگرانی های بسیاری از سوی کاربران در مورد طول عمر باتری سوییچ هنگامی که دستگاه به کنسولی دستی تغییر شکل می دهد، مطرح می شود. اما یک راه حل ساده همانند استفاده از باتری های قابل تعویض می تواند تمامی نگرانی ها را از بین ببرد. اما شایعات جدید با محوریت سوییچ، از عدم وجود باتری قابل تعویض در این کنسول، خبر می دهند.

nintendo_switch_1-w600

بر اساس گزارش وبسایت Engadget، فایل تشکیل شده در کمیسیون ارتباطات فدرال، بر این امر دلالت دارد و از عدم حضور باتری قابل تعویض در نینتندو سوییچ خبر می دهد. این خبر عجیب در حالی منتشر می شود که بیشتر توسعه دهندگان تلفن های هوشمند، از باتری های غیر قابل تعویض در بدنه موبایل های خود استفاده می کنند و سوییچ که به عنوان یک کنسول دستی نیز تلقی می شود روندی همانند دیگر طراحان در پیش گرفته و راه چاره ای برای گیمرها باقی نگذاشته است.

با این حال، فایل تشکیل شده بر اساس نسخه اولیه سوییچ شکل گرفته و ممکن است نسخه نهایی این کنسول هیبریدی از باتری قابل تعویض برخوردار باشد. علاوه بر این هنوز اطلاعاتی مبنی بر پورت های موجود در سوییچ منتشر نشده است و اگر کنسول از درگاه USB روی سخت افزار خود بهره مند باشد، به راحتی می توان با استفاده از یک شارژر همراه از مدت زمان بیشتری برای بازی کردن لذت برد.

در هر صورت برای مطلع شدن از اطلاعات تکمیلی، می بایست تا ۲۴ دی ماه و برگزاری نینتندو دایرکت منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ireza89
    ireza89 | ۹ دی ۱۳۹۵

    اميدوارم عالى باشه طبق شايعات از 4k با داك و 1080p هيبريد پشتيبانى كنه.منم خيلى وقت منتظرشم

  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۹ دی ۱۳۹۵

    من که منتظرشم

مطالب پیشنهادی