ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل BLU Vivo XL2 پیش از انتشار رسمی افشا شد

کمپانی BLU Products احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر موبایل های هوشمند و اندرویدی بسیار ارزان قیمت خود شناخته می شود. از آن جایی که این کمپانی در زمینه موبایل های ارزان قیمت تخصص ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

کمپانی BLU Products احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر موبایل های هوشمند و اندرویدی بسیار ارزان قیمت خود شناخته می شود. از آن جایی که این کمپانی در زمینه موبایل های ارزان قیمت تخصص دارد، دیوایس بعدی BLU نیز قرار نیست تفاوتی با مدل های پیشین داشته باشد.

اگرچه موبایل BLU Vivo XL2 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و تاریخ رونمایی آن نیز مشخص نیست، اما به لطف لیست تازه رگولاتوری FCC، اخیراً برخی از مشخصات سخت افزاری آن در فضای مجازی منتشر شده. مدل جدید سری Vivo XL قرار است به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز باشد که البته رزولوشن آن مشخص نشده. علاوه بر این، دوربین اصلی دستگاه به فلش LED تجهیز گشته است.

باتری غول آسای 3150 میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند و در بدنه نیز، شاهد یکی از چیپست های مدیاتک خواهیم بود که قیمت ارزان آن را توجیه می کند. هنوز صحبتی درباره میزان حافظه رم یا حافظه داخلی دستگاه نیز به میان نیامده اما می دانیم که Vivo XL2 به صورت قطع از کارت های مایکرو SD پشتیبانی خواهد کرد.

بدیهی است که موبایل جدید BLU، از اندروید به عنوان سیستم عامل بهره می گیرد اما نمی توان انتظار داشت که شاهد نصب اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن باشیم. ضمناً با در نظرگیری این که دستگاه مجوزهای FCC را دریافت کرده، احتمال دارد که خیلی زود، و شاید در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی از آن رونمایی به عمل آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی