ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Easy Blocker؛ مسدودکننده تماس ها و پیامک های مزاحم در اندروید

متأسفانه طی سال های اخیر اپراتورهای همراه و نهادهای تبلیغاتی کاری کرده اند که حالا استفاده از ابزار بلاکر برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است. روزی نیست که حداقل شش هفت مورد هرزنامه و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

متأسفانه طی سال های اخیر اپراتورهای همراه و نهادهای تبلیغاتی کاری کرده اند که حالا استفاده از ابزار بلاکر برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است. روزی نیست که حداقل شش هفت مورد هرزنامه و پیام تبلیغاتی بی فایده وارد اینباکس هایمان نشود، و از آن بدتر جدیدا باید «تماس های تبلیغاتی» را هم تحمل کنیم.

اگر شما هم مثل ما از دریافت چنین پیام هایی متنفرید، توصیه می کنیم که حتما استفاده از اپلیکیشنی مثل Easy Blocker را مد نظر داشته باشید. این اپلیکیشن بی سر و صدا و بدون آنکه نوتیفیکیشنی ارسال کند کلیه تماس ها و پیامک های مد نظرتان را مسدود خواهد کرد تا از شر آن ها برای همیشه خلاص شوید.

ایزی بلاکر اپلیکیشن بسیار ساده ای است که شاید تسلط کامل بر آن چند دقیقه هم وقت تان را نگیرد. تمام کاری که باید در آن انجام دهید ساخت یک بلک لیست از شماره های مزاحم است و بس. اگر لازم باشد می توانید تنظیمات مربوط به هر کدام را نیز تغییر دهید.

555-w600

ایزی بلاکر به طور پیش فرض در پس زمینه فعال باقی می ماند تا جلوی برقراری تماس یا رسیدن پیامک ها را بگیرد، و در صورتی که بخواهید جهت انجام این کار هیچ گونه نوتیفیکیشنی به شما ارسال نخواهد کرد. تنها در صورتی می توانید موارد بلاک شده را ببینید که وارد اپلیکیشن شده باشید.

این موضوع بهترین قابلیت این اپلیکیشن است، قابلیتی که تنظیمات پیش فرض اندروید قادر به ارائه کردن آن نیستند. کلیه تماس ها و پیامک های بلاک شده در تاریخچه ایزی بلاکر ثبت می شوند، و در صورت تمایل می توانید از آن ها نسخه پشتیبان هم تهیه نمایید.

طبق تستی که ما انجام دادیم اپلیکیشن به خوبی از پس بلاک کردن تماس های تلفنی بر آمد. هر چند در جلوگیری از برخی پیامک های تبلیغاتی ناموفق ظاهر شد. با این وجود دریافت امتیاز 4.2 در گوگل پلی نشانه آن است که بخش اعظم دانلود کنندگان اپلیکیشن از نصب آن راضی بوده اند.

اگر با نصب ایزی بلاکر شاهد مسدود شدن تماس هایتان نبودید، پیش از شکایت از عملکرد اپ و دادن نمره منفی به توسعه دهنده توجه داشته باشید که باید شماره های مد نظرتان را با پیش شماره 98+ در آن تعریف کنید. با انجام این کار به احتمال زیاد از نتیجه کار اپلیکیشن راضی خواهید بود.

ایزی بلاکر رایگان است و می توانید همین حالا از کافه بازار و گوگل پلی دریافتش کنید.

Easy Blocker

Easy Blocker

سازنده: KAISARs LAB قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin_66
    Amin_66 | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    هیچوقت یادم نمیره دوسال پیش یه اپلیکیشن بلاک کننده پیامک تبلیغاتی اومده بود که خودش به طور خودکار تمام پبامک هایی که با شماره ای غیر از شماره موبایل میومد رو بلاک میکرد،یعنی لازم نبود براش شماره تعریف کنی اما میشد مثلا یه شماره رو از لیستش بیاری بیرون که بلاکش نکنه مث یامک بانک هارو،خیلی خوب بود فقط حیف توسعه دهندش فقط تا اندروید ۴ توسعه ش داد حیف واقعا محشر بود،نه این الیکیشن های الان که باید خودت شماره رو بهش بدی،بابا اپراتورها هر روز با یه شماره جدید تبلیغ میفرستن هی تو اینو بهش معرفی کنی فردا با یه شماره جدید میفرسته

مطالب پیشنهادی