ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با استودیو تازه تاسیس Black Sea Games بیشتر آشنا شوید

استودیو بلغارستانی Black Sea شرکت کرایتک که در شهر صوفیه واقع شده بود، اوایل این ماه به همراه چهار استودیو دیگر توسط مدیران کرایتک بسته شد. با این حال اخبار منتشر شده، نشان از بازگشایی استودیوی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

استودیو بلغارستانی Black Sea شرکت کرایتک که در شهر صوفیه واقع شده بود، اوایل این ماه به همراه چهار استودیو دیگر توسط مدیران کرایتک بسته شد. با این حال اخبار منتشر شده، نشان از بازگشایی استودیوی مستقل و تازه تاسیسی با نام Black Sea Games دارد که توسط شخص اول و کارمند سابق استودیو Black Sea شرکت کرایتک اداره می شود.

استودیو Black Sea در سال ۲۰۰۱ توسط وِسِلین هانجیِف (Vesselin Handjiev) تاسیس شد و در کنار کرایتک به ساخت دو بازی Knights of Honor و WorldShift پرداخت. علاوه بر این، قبل از آنکه همکاری این استودیو با کرایتک به کلی قطع شود، Black Sea در حال کار روی یک بازی رایگان در سبک MOBA با نام Arena of Fate بود که فاز بتای خصوصی آن در نوامبر گذشته به پایان رسید.

crytek-logo-500x281-w600

با این حال، پس از بسته شدن این استودیو توسط کرایتک، هانجیِف با تاسیس استودیو مستقل Black Sea Games می خواهد به ساخت آثاری تازه و متفاوت بپردازد. مسلما این استودیو تازه تاسیس ساخت پروژه های تازه ای را در دستور کار خود قرار داده که در حال حاضر قادر به نمایش آن ها نیست و در آینده باید منتظر اخبار Black Sea Games بود.

در وبسایت این استودیو مستقل آمده:

هدف ما ساخت بازی های است که تمامی گیمرها از بارها تجربه آن لذت ببرند. اعتقاد ما بر آن است که بهترین تجربه بازی کردن زمانی اتفاق می افتد که گیمر با انتخاب های معنا دار خود به چالش کشیده شود و در کنار آزادی عمل، به داستان سرایی در دنیای یک بازی ویدیویی بپردازد.

اخبار تاسیس استودیو جدید هانجیِف، اواسط نوامبر در توئیتر منتشر شد و پس از تعطیلی برخی استودیوهای کرایتک، این Black Sea Games به طور رسمی در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی ماه) تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی