ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قابلیت هایی شبیه کروم کست را به تلویزیون های هوشمندش می آورد

سامسونگ به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن Smart View خود را در «اپ استور» منتشر ساخته که اسکرین شات های موجود در آن، نشان می دهد تلویزیون های هوشمند این کمپانی به زودی قابلیت هایی شبیه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن Smart View خود را در «اپ استور» منتشر ساخته که اسکرین شات های موجود در آن، نشان می دهد تلویزیون های هوشمند این کمپانی به زودی قابلیت هایی شبیه به کروم کست گوگل را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.

البته کمپانی کره ای مدت هاست توانایی پخش عکس، فیلم و موسیقی موجود در موبایل روی تلویزیون هایش را از طریق اپلیکیشن Smart View فراهم می سازد، اما به نظر می رسد در آینده نزدیک، محتوای قابل پخش به حافظه داخلی تلفن همراه محدود نخواهد بود.

با استفاده از این قابلیت های جدید، کاربر می تواند محتوای دیگر پلتفرم ها از جمله یوتوب، آمازون پرایم و هولو را نیز به طور مستقیم روی تلویزیون استریم نماید. همچنین زبانه جدیدی برای محتوای زنده تلویزیونی در این برنامه تعبیه شده که بر اساس آن می توانید مواردی که به تازگی مشاهده کردید یا آیتم های برتر را مدیریت نمایید.

samsung-smart-view-1

علاوه بر این موارد، زبانه ای مخصوص کانال های اختصاصی سامسونگ به نام TV Plus نیز تعبیه شده که توسط شرکت آمریکایی Fandango مدیریت می شوند.

گفتنیست کاربر به راحتی می تواند محتوای هرکدام از منابع فوق را مستقیماً روی تلویزیون استریم کند، و از تلفن همراه در نقش ریموت کنترل بهره گیرد. تعبیه گزینه جستجو در این اپلیکیشن نیز حکایت از قابلیت جستجوی سراسری محتوا در فضای وب دارد.

نکته جالب توجه در ارائه محتوای اینترنتی از طریق یک اپلیکیشن واحد، این است که هم اپل و هم سامسونگ، تاکنون نتوانسته اند کمپانی مطرح نتفلیکس را راضی کرده و زیر چتر خود درآورند.

لازم به ذکر است کمپانی مطرح Vizio که از رقبای جدی سامسونگ در این زمینه محسوب می شود، در جدیدترین محصولاتش از تکنولوژی کروم کست گوگل بهره گرفته و چنین قابلیت هایی را از طریق یک دستگاه تبلت اختصاصی همراه تلویزیون و اپلیکیشن SmartCast در اختیار کاربر قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی