ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و ارائه سرویسی نوین برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو

اوایل سال جاری شنیده شد کمپانی مایکروسافت قصد دارد با ارائه سرویس جدیدی چگونگی روایت داستان و اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای مردم را دستخوش تغییر کند. حالا شواهد نشان می دهد این سرویس «Belize» نام ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اوایل سال جاری شنیده شد کمپانی مایکروسافت قصد دارد با ارائه سرویس جدیدی چگونگی روایت داستان و اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای مردم را دستخوش تغییر کند.

حالا شواهد نشان می دهد این سرویس «Belize» نام دارد و در واقع سیستمی کراس-پلتفرم بین اپلیکیشن های اندروید و iOS خواهد بود.

به علاوه احتمالاً این سرویس به صورت پیش فرض در نسخه های جدید «Microsoft Photos» ویندوز 10 جایگذاری شده و بین تمامی دیوایس های مبتنی بر این سیستم عامل نیز به صورت یکپارچه فعالیت خواهد کرد.

اطلاعات فوق از طریق افشای برخی از فایل های اپلیکیشن اختصاصی Microsoft Photos به دست آمده که در واقع منتسب به بلیز هستند و حتی لوگوی آن را نیز نمایش می دهند.

img_2016-12-30-160933-w600

به علاوه چند تصویر بارکد QR نیز در این بین دیده می شوند که به پلتفرم «HockeyApp» بلیز برای اندروید، iOS و ویندوز 10 لینک شده است، اما این آدرس ها فعلاً به صورت «Private» هستند.

گفتنی است سرویس بلیز در حال حاضر توسط شرکت زیرمجموعه Evoke Studio که متعلق به خود مایکروسافت است توسعه می یابد و تحت مدیریت تیم اپلیکیشن های ویندوزی است.

به نظر می رسد بلیز سرویس اشتراک گذاری نوینی از سوی مایکروسافت است که احتمالاً نحوه اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها در ویندوز 10 را متحول خواهد کرد، اما فعلاً اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد و زمان عرضه آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی