ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رقیب ایرپادهای اپل را همراه با گلکسی S8 عرضه می کند

چندی پیش خواندید که سامسونگ در اندیشه حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی S8 است، اقدامی که پیشتر توسط اپل، موتورولا و LeEco نیز انجام شده. البته طبق گزارشات مختلف، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

چندی پیش خواندید که سامسونگ در اندیشه حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی S8 است، اقدامی که پیشتر توسط اپل، موتورولا و LeEco نیز انجام شده. البته طبق گزارشات مختلف، کمپانی کره ای چندین پروتوتایپ (نمونه اولیه) برای این موبایل آماده کرده که برخی از آنها خروجی استاندارد هدفون را دارند.

با این حال، بعید نیست که این شرکت نیز حرکت به سمت هدست های کاملاً بیسیم را در پیش گرفته باشد، چون اطلاعاتی به SamMobile رسیده که نشان می دهد همراه با پرچمدار آتی کره ای ها، یک جفت هدست وایرلس جدید نیز عرضه خواهند شد.

طبق این اطلاعات، سامسونگ در زمان معرفی گلکسی S8 ایرفون های بیسیم خود را نیز رونمایی می کند، اما مشخص نیست که آیا این گجت همراه با اسمارت فون عرضه شده، یا اینکه همچون اپل، آنها را به صورت جداگانه به فروش خواهد رساند.

alp-airpods-headphones-201609-w600

به هر حال سامسونگ و اپل در هر زمینه ای با یکدیگر رقابت دارند و این محصول نیز به احتمال زیاد هماورد ایرپادهای جدید اپل خواهد بود، اما اگر کره ای ها بتوانند فناوری های پیشرفته شرکت هارمان کاردن را در هدفون بیسیم خود به کار گیرند، جایگاه خوبی را در این حوزه کسب خواهند کرد.

گفتنیست محصول قبلی کره ای ها در این حوزه یعنی Gear IconX اگرچه گجت جذابیست، اما هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به جایگزین مطمئن و مناسب برای هدست های استاندارد دارد. بنابراین ما نیز همچون بسیاری از کاربران امیدواریم سامسونگ به این زودی ها جک 3.5 میلیمتری را حذف نکند و این بدعت را به روالی عادی در بین سازندگان بدل نسازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    امیدوارم تو گوش منفجرنشه.

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۱۲ دی ۱۳۹۵

    اونایی که هرچی میشه میگن کپی. یه بار از رو تعصب حرف نزین تا مسخره دست ما نشین.قرار نیست که وقتی اپل هندزفری بیسیم داد بیرون دیگه هنه شرکتا برن تا اخر عمرشون هندزفری سیم دار بسازن? میسازن بهترشم میسازن.گرچه سامی قبه اپل اینو ساخت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی