ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

استخدام 1000 متخصص IT توسط فولکس واگن

گروه فولکس واگن در طول ماه های گذشته به دلیل رسوایی های ناشی از تقلب در اعلام میزان گازهای خروجی محصولات دیزلی خود، دوران خوبی را سپری نکرده و اعتبار آن تا حد زیادی خدشه دار شده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

گروه فولکس واگن در طول ماه های گذشته به دلیل رسوایی های ناشی از تقلب در اعلام میزان گازهای خروجی محصولات دیزلی خود، دوران خوبی را سپری نکرده و اعتبار آن تا حد زیادی خدشه دار شده است.

با این حال به تازگی این کمپانی آلمانی از برنامه خود برای جذب 1000 متخصص IT از گوشه و کنار جهان خبر داده است. طبق اطلاعیه رسمی این شرکت، کارمندان جدید در سه سال آینده استخدام شده و در حوزه هایی مثل هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و ارتباطات فعالیت خواهند کرد.

volkswagen_factory

اوایل امسال فولکس واگن لابراتور دیجیتال (Digital Lab) خود را در برلین راه اندازی کرد. این لابراتور که نقشی همانند یک استارتاپ داشت، اقدام به جذب نیروهای جوان و متخصص در حوزه IT نمود تا ضمن آماده کردن تیمی قدرتمند برای سال های آینده، ایده های نوین آنها را در دنیای دیجیتال امروز عملی کند.

volkswagen-wants-to-hire-1000-international-it-experts-over-the-next-few-years_4

متخصصانی که فولکس واگن قصد جذب آنها را دارد، به مراکزی در برلین، مونیخ و ولفسبورگ اعزام خواهند شد. در هر کدام از این مراکز اشاره شده بخشی به نام لابراتوار IT تاسیس گردیده و به احتمال زیاد بصورت مستقل فعالیت خواهد کرد.

volkswagen-wants-to-hire-1000-international-it-experts-over-the-next-few-years_5

با توجه به استخدام نیروهای متخصص IT می توان حدس زد که محصولات فولکس واگن در آینده به فناوری هایی مثل فناوری اینترنت اشیا که تب آن به شدت در حال افزایش است، مجهز شوند.

internet-of-things

تاکنون فولکس واگن اطلاعات زیادی درباره دلیل جذب متخصصان IT منتشر نکرده، اما شاید بتوان اینگونه برداشت کرد که این کمپانی به اشتباه بسیار بزرگ خود - در تقلب در میزان گازهای آلاینده خروجی - پی برده و می خواهد با محصولاتی مدرن و سبز این اشتباه را جبران کند.

dieselgate-new

شایان ذکر است در ماه های قبل نیز فولکس واگن کارمندانی را از کشورهای مختلف جهان برای کار در بخش IT به استخدام خود درآورده است؛ این افراد شامل مهندسین صنعت رباتیک، طراحان سطوح، متخصصین تفکر طراحی و محققان هوش مصنوعی می شوند. تمامی این کارکنان در حال حاضر در ولفسبورگ مشغول به فعالیت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    لطفا خبر استخدام1000آدم کش توسط سایپا روهم بزارین.

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    دیجیاتو یه خبر جدید از گلکسی اس ۸ بگذار

  • ali-g
    ali-g | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    دمشون گرم . واقعا ماشین آلمانی ماشینه

مطالب پیشنهادی