ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Hyperburner؛ پیشتازان فضا

همیشه بین هیاهوی بازی های معروف، بعضا عناوینی میبینیم که با وجود المان های مثبت خود خیلی کم دیده شده و فروش بالایی نمی کنند. همان الماس های گمشده ای که معمولا خلاقیت را می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

همیشه بین هیاهوی بازی های معروف، بعضا عناوینی میبینیم که با وجود المان های مثبت خود خیلی کم دیده شده و فروش بالایی نمی کنند. همان الماس های گمشده ای که معمولا خلاقیت را می توانید لا به لای ثانیه به ثانیه های آن ها بیابید. با 2016 که شب گذشته جایش را به 2017 داد هم این مسئله را شاهد بودیم و طی 12 ماه پیشین، ساخته های خوب اما نه چندان معروفی عرضه شدند.

از That Dragon, Cancer و Oxenfree بگیرید تا Spingun [معرفی دیجیاتو] که به واسطه مکانیزم های جالب کنترلش توانست تجربه ای متفاوت به دارندگان اسمارت فون ها هدیه بدهد. برای مطلب پیش رو هم تصمیم گرفتیم روی یکی از همین بازی ها دست بگذاریم؛ از مظلوم ترین اپلیکیشن های امسال که احتمالا به واسطه سیاست توسعه دهنده نتوانست خیلی بدرخشد.

hyperburner
یکی از جالب ترین بخش های Hyperburner، قابلیت تعویض دوربین است؛ از پشت [نمای سوم شخص] جت را حرکت داده یا با رفتن به کابین [نمای اول شخص] طعم متفاوت چالش را بچشید.
پیش از پرداخت به المان های بازی، بیایید ابتدا پیرامون جمله پایانی حرف های بالا بگوییم. متاسفانه صنعت گیمینگ تلفن های هوشمند همانند پلتفرم های خانگی نیست و تقریبا تمام وقت ها، کاربرهای آن رو به عناوینی می آورند که مجانی هستند. اتفاقات بین Threes و 2048 را فراموش کرده اید؟ ساخته Ketchapp از کلون های Threes بود ولی چون برای انجامش نباید پولی پرداخت می کردید، با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شود.

نه این که Threes به موفقیت نرسید. از محبوبیت این اپلیکیشن ها نسبت به هم صحبت می کنیم که مطمئنا مهمترین دلیلش قیمت ساخته Sirvo LLC است. بسیار خوب، وقتش رسیده از این حرف ها فاصله بگیریم و به Hyperburner بپردازیم. شما اینجا نقش کاپیتان یک جت فضایی را داشته و تمام مرحله ها باید با گذر از راهبندهای گوناگون، سعی کنید به خط پایان برسید.

چگونگی حرکت فضاپیما خیلی ساده است؛ خودش پیش رفته و تنها با استفاده از قابلیت های لمسی اسمارت فون، جهتش را عوض می نمایید. المانی که موجب شده مکانیزم های کلیشه ای Hyperburner به چشم نیامده و بالعکس یکی از مثبت ترین بخش های ساخته Hyperburner لقب بگیرند، طراحی خوب مرحله ها است. جدا از گستردگی آن ها و ریتم بالای گیم پلی، جایگذاری آبجکت ها به گونه ای هستند تا حتی نتوانید پلک بزنید.

hyperburner-mobile
موسیقی های استفاده شده به خوبی با فضای محیط سازگار بوده و آدرنالین خون بازیکن ها را افزایش می دهند. فقط بعضی از آن ها ریتم یا نت های یکسانی داشته که ممکن است برای بعضی ها خوشایند نباشد.

البته همینجا بزرگترین نقطه ضعف Hyperburner خودش را نشان می دهد. تعداد منطقه های بازی کم هستند و Patrick Cook تصمیم گرفته تا کمیت را فدای کیفیت ساخته اش کند. ولی خوب، تمام مرحله ها حالت رکوردی هم دارند که مطمئنا با آن ها وقت بیشتری را پای Hyperburner خواهید گذراند. از دیدگاه گرافیک شاید حجم این اپلیکیشن پایین باشد ولی با یکی از زیباترین های امسال رو به رو هستیم که علت آن را می توانیم به نام تصمیم درست سازنده بزنیم.

گرافیک سل شید گونه بازی [برای بعضی قسمت ها] و افکت های رنگی موجب شده اند تا به دور از تکنولوژی های مختلف برای قسمت فنی بازی های ویدیویی، شاهد محیط های چشم نواز باشیم. حرف های خود را این گونه به پایان می رسانیم که Hyperburner نه فقط یکی از سرگرم کننده ترین اپلیکیشن ها، بلکه از دیده نشده ترین بازی های سال گذشته هم هست. ساخته Patrick Cook را می توانید با قیمت 2.99 دلار از مارکت های گوگل پلی و اپ استور خریداری کنید.

Hyperburner

Hyperburner

سازنده: Patrick Cook قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 95 / 44.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مسیح م
    مسیح م | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    بخش معرفی اپ ها و بازیهاتون خوبه. همینجوری ادامه بدید. فقط هر چی رو که معرفی میکنید، توی صفحه اپهای اون سیستم عامل هم بگذارید. مثلا برنامه های ios توی این صفحه [http://digiato.com/apps-os/iphone-games/] نیستن؛ که اگه توی ژانر خودشون دسته بندی کنید خیلی خوب میشه. دردسر خواننده ها کمتر میشه. به هر حال ممنونم.

  • margbal
    margbal | ۱۲ دی ۱۳۹۵

    مزخرفه

  • keivan
    keivan | ۱۲ دی ۱۳۹۵

    تو گوگل پلی ۳ دلار قیمتشه.
    از سایت دانلود کنید

    • MesvaAk
      MesvaAk | ۱۲ دی ۱۳۹۵

      تشکر ??

مطالب پیشنهادی