ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از تهران تا لاس وگاس؛ پوشش اختصاصی، لحظه ای و زنده دیجیاتو از CES 2017

نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس که بیشتر هم با نام CES شناخته می شود همه ساله اوایل ماه ژانویه میزبان بازیگران مختلف فعال در این صنعت از سرتاسر دنیاست تا در آن به ارائه جدیدترین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس که بیشتر هم با نام CES شناخته می شود همه ساله اوایل ماه ژانویه میزبان بازیگران مختلف فعال در این صنعت از سرتاسر دنیاست تا در آن به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود بپردازند. در این رویداد شرکت ها با نمایش تازه ترین محصولات خود به نوعی پرده از تلاش یک سال گذشته شان بر می دارند و مخاطبان را با خط مشی کلی شان برای یک سال پیش رو آشنا می کنند.

امسال نیز این رویداد قرار است که از روزهای پنجشنبه شانزدهم تا یکشنبه نوزدهم دی ماه در محل همیشگی اش یعنی لاس وگاس آمریکا برگزار گردد.

اما طبق سنوات گذشته، شرکت های حاضر در CES محصولات خود را دو روز پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه و با برگزاری کنفرانس های خبری اختصاصی معرفی می نمایند و از همین رو، ما نیز از روز سه شنبه چهاردهم دی ماه (یعنی همین فردا) به صورت لحظه به لحظه خبرهای آن را برایتان پوشش خواهیم داد. سال گذشته تیم دیجیاتو بالغ بر سیصد پست را حول خبرهای این رویداد منتشر کرد و امسال نیز با توانی مضاعف آماده است تا جدیدترین ها را با شما در میان بگذارد.

در 24 ساعت شبانه روز

international-ces-2015-las-vegas-600x338

برای آنکه شما مخاطبان عزیز به صورت لحظه به لحظه در جریان آخرین خبرهای CES امسال قرار بگیرید، اعضای تیم تحریریه دیجیاتو به صورت شبانه روزی، رویداد ذکر شده را رصد خواهند کرد و خبرها را با بالاترین دقت و سرعت به سمع و نظرتان خواهند رساند. خبر خوب دیگر آنکه امسال مانی قاسمی، مدیرمسئول و نماینده دیجیاتو، نیز در این رویداد حاضر خواهد بود و به نیابت از شما سالن های نمایشگاه و اتاق های کنفرانس را زیر پا خواهد گذاشت تا جذابیت های CES 2017 از دیده تان پنهان نماند.

اینستاگرام دیجیاتو منتظر شماست

instagram-live-stories-0

همانطور که قبلا در خبرها خواندید چندی قبل قابلیت پخش تصاویر زنده به بخش استوریز اینستاگرام افزوده شد و ما نیز به لطف همین امکان در نظر داریم ویدیوهای زنده ای را از جذابیت ها و بخش های اصلی نمایشگاه CES در اختیار شما مخاطبان عزیزمان قرار دهیم تا موانع زمانی و مکانی را کنار زده و در کمترین زمان در جریان آخرین تحولات این رویداد قرار بگیرید.

دیجیاتویی ها از فردا (سه شنبه چهاردهم دی ماه) بی وقفه در تلاش خواهند بود تا تازه ترین خبرها را به سمع و نظرتان برسانند. ما را از همراهی گرمتان بهره مند نمایید. گفتنی است کلیه اخبار مربوط به این رویداد از طریق این لینک قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    نمیدونستم اینقدر راحت ویزا میدن به شما ، ببحشید ولی دهن ما دانشجو ها رو برای گرفتن ویزامون سرویس کردن سفارت های آمریکا ?

  • CATer
    CATer | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    مانی خوش بگذره
    جای همه رو خالی کن

  • Night Fury
    Night Fury | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    اپلیکیشن از یه ربع پیش دیگه بالا نمیاد?

مطالب پیشنهادی