ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این برچسب ایرپاد شما را برای کاهش احتمال سرقت به «نخ دندان» تبدیل می کند

جعبه ی AirPod های جدید اپل که برای شارژ و نگهداری آنها مورد استفاده قرار می گیرید به بسته ی نخ دندان شباهت دارد و این موضوع برای کاربران زیادی به سوژه ی دست انداختن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

جعبه ی AirPod های جدید اپل که برای شارژ و نگهداری آنها مورد استفاده قرار می گیرید به بسته ی نخ دندان شباهت دارد و این موضوع برای کاربران زیادی به سوژه ی دست انداختن سازنده بدل شده است.

اما یک تولید کننده ی فرصت طلب با استفاده از همین خصوصیت، برچسبی طراحی کرده چسباندن آن، جعبه ی ایرپاد را به شکل یک نخ دندان تمام عیار در خواهد آورد.

این برچسب با قیمت 4.99 دلار در وبسایت Etsy به فروش می رسد و برای کاربرانی کاربرد دارد که می خواهند احتمال سرقت ایرپادهای جدید و گران قیمت خود را کاهش دهند و محصول را از چشم سارقین احتمالی پنهان نمایند.

طراحی این برچسب با نخ دندان های واقعی موجود در بازار مو نمی زند، خصوصاً محصولات یکی از تولید کنندگان اصلی این حوزه که لوگوی Oral O روی برچسب تلاش دارد نامش را تداعی کند.

با توجه به اینکه خرید ایرپادهای جدید اپل 159 دلار هزینه دارد، صرف 5 دلار بیشتر برای کاهش احتمال سرقت آنها یک معامله ی منطقی و معقول به حساب می آید و انتظار می رود این ایده ی مبتکرانه استقبال کاربران زیادی را در پی داشته باشد.

در پایان می توانید تصویری از صفحه ی مربوط به برچسب های مورد بحث را در وبسایت فروشنده مشاهده نمایید.

floss-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    خب اگه اینجوری که ما هم میتونیم با چسبوندن برچسب مارک نیکتا بغل پراید وانت بگیم این دمپایی ابری شرکت نیکتا نه ماشین خخخخ دیگه هیچکس نمیدزدش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی