ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی iWatermark؛ اپلیکیشنی برای واترمارک کردن دسته جمعی تصاویر

اگر صاحب وبلاگ، وبسایت یا پیج پرطرفداری هستید و در آن به طور مستمر تولید محتوا می کنید، بد نیست که زیر هر پست ارسالی یک واترمارک ثابت هم داشته باشید. می دانید که با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر صاحب وبلاگ، وبسایت یا پیج پرطرفداری هستید و در آن به طور مستمر تولید محتوا می کنید، بد نیست که زیر هر پست ارسالی یک واترمارک ثابت هم داشته باشید. می دانید که با قرار دادن واترمارک هم کپی کردن از محتوای شما سخت تر می شود و هم می توانید برندتان را در اذهان مردم جا بیندازید.

اگر برای واترمارک وقت و حوصله کار با نرم افزارهای دسکتاپ را ندارید خوشبختانه iWatermark در موبایل هست که همان کار را برایتان انجام دهد. این اپلیکیشن با طراحی ساده و پشتیبانی از فونت فارسی یکی از کامل ترین ابزاری است که می توانید در موبایل و تبلت برای واترمارک سازی در اختیار داشته باشید.

محصول تیم Plum Amazing هر آنچه برای ساخت و درج واترمارک نیاز دارید را فراهم کرده؛ چه بخواهید واترمارک قابل مشاهده بسازید و چه واترمارک «پنهان». واترمارک قابل مشاهده می تواند یک نوشته، لوگو، طرح وکتور، QR Code یا امضای الکترونیکی باشد که تمامی آن ها را می توانید از طریق اپلیکیشن ساخته و پس از ویرایش روی عکس هایتان به طور دسته جمعی اعمال کنید.

a44-w600

خوشبختانه تنظیمات ویرایشی آی واترمارک دست تان را برای رسیدن به نتیجه دلخواه باز گذاشته اند. می توانید سایز واترمارک را به دلخواه تعیین کنید، آن را در هر قسمتی از عکس بگذارید، رنگ و سایه و شفافیتش را تنظیم کرده و حتی برای نوشته ها از فونت مورد علاقه تان بهره بگیرید.

آی واترمارک از فونت فارسی هم پشتیبانی به عمل می آورد. فقط کافیست فونت محبوب خود را با فرمت ttf. از رایانه به حافظه SD و پوشه مخصوص آی واترمارک بفرستید. البته طبق تستی که انجام دادیم متأسفانه بعضی فونت های فارسی به طور صحیح در آن به نمایش در نیامدند. اما در کل پشتیبانی از این قابلیت را باید یکی از نقاط قوت آی واترمارک قلمداد کنیم.

بالاتر از واترمارک های پنهان صحبت کردیم. متادیتا یا فراداده می تواند واترمارک پنهان خوبی برای تصاویر شما باشد. متادیتای هر عکس حاوی اطلاعات مختلفی است که نوشته هم جز آنهاست، و این نوشته را می توانید آدرس وبسایت یا پیج خود در نظر بگیرید.

وقتی که در نهایت عکس هایتان را با اپلیکیشن واترمارک کردید، حالا می توانید آن ها را مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن خوب و کاربردی را می توانید در پلتفرم های iOS و اندروید استفاده نمایید.

iWatermark

iWatermark

سازنده: Plum Amazing Software LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 80.3 / 8.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی