ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی: سخت گیری بر شبکه های اجتماعی باید کم شود

ماجرای آسیب های شبکه های اجتماعی برای کشور و فیلترینگ آنها توسط نهادهای مربوطه مساله ایست که هر چند وقت یک بار به بحث داغ محافل خبری بدل می شود و این اواخر نیز تصمیم بر آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۰

ماجرای آسیب های شبکه های اجتماعی برای کشور و فیلترینگ آنها توسط نهادهای مربوطه مساله ایست که هر چند وقت یک بار به بحث داغ محافل خبری بدل می شود و این اواخر نیز تصمیم بر آن شده که دارندگان شبکه های پر مخاطب در این رسانه ها مجوز فعالیت بگیرند.

خلاصه کلام اینکه با در نظر داشتن این سخت گیری ها، حسن روحانی ریاست جمهوری کشور، در جریان گفتگوی زنده ای که شب قبل از طریق رسانه ملی با مردم داشت، ضمن تبریک سال نوی میلادی به هموطنان مسیحی، به معضل بیکاری اشاره کرد که این روزها گریبانگیر خانواده های ایرانی شده است.

به باور رئیس جمهور، خود دانشگاه ها باعث طولانی تر شدن زمان ورود جوانان به بازار کار شده اند و هم اکنون در کشورمان 5 میلیون جمعیت دانشگاهی داریم که از این تعداد سالانه 900 هزار نفر با رویای دستیابی به شغل بهتر فارغ التحصیل می شوند.

وی در ادامه به صحبت های وزیر ارتباطات اشاره کرد که طبق آن در یک سال گذشته صد هزار شغل در ICT و حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده و با استناد به همین گفته، اظهار نمود که فضای مجازی فضای مناسبی برای اشتغال است.

او در ادامه گفت: برای این کار باید فضای مجازی ما مناسب باشد، باندهای ما آماده باشد، سختگیری ها برای شبکه های اجتماعی را باید کم کنیم چون زندگی، ارتباط و شغل مردم امروز با شبکه های اجتماعی گره خورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • zeinab nikrad
    zeinab nikrad | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    واقعا شما فکر میکنید این رئیس جمهور و اون رئیس جمهور با هم فرقی دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه چیز از پیش تعیین شدست !
    و اینکه من واقعا من نمیدونم حالا شبکه های اجتماعی مشکل جامعه ست ؟؟؟؟؟؟؟ مشکل ملت ما هستن که افتادن تو مجازی و ... از واقعیت دور شدن ! حالا محدود کردن یا نکردن شبکه های اجتماعی ذهن ملت ما رو درست نمیکنه !
    مشکل از جای دیگست ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی