ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور فوق باریک 27 Ultrathin دِل در CES 2017 رونمایی می شود

دل امیدوار است که در نمایشگاه CES امسال بتواند با مانیتور فوق باریک 27 اینچی خود که با نام «27 Ultrathin» شناخته می شود، نگاه علاقه مندان را به سوی خود جذب کند. 27 Ultrathin ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۲۰

دل امیدوار است که در نمایشگاه CES امسال بتواند با مانیتور فوق باریک 27 اینچی خود که با نام «27 Ultrathin» شناخته می شود، نگاه علاقه مندان را به سوی خود جذب کند.

27 Ultrathin یکی از باریک ترین نمایشگرهاییست که در بازار خواهید یافت و کمپانی دل توانسته سخت افزار آن را از پشت مانیتور به پایه منتقل کند که در نتیجه باعث شده ضخامت کلی اش کمتر از رقبا باشد.

dell-27-ultrathin-gallery-1-1

نمایشگر مذکور رزلوشنی برابر با 2560 در 1440 پیکسل دارد و همچنین از قابلیت HDR پشتیبانی می کند. البته دل همین ابتدا اعلام کرده که این قابلیت مشابه استاندارد HDR موجود در تلویزیون های 4K نخواهد بود، با این وجود از کنتراست و پوشش طیف رنگی بسیار بالایی برخوردار بوده که نسبت به اکثر محصولات این حوزه بهتر است. شرکت دل ادعا کرده که «27 Ultrathin» از 99 درصد طیف رنگی SRGB پشتیبانی می کند.

dell-27-ultrathin-gallery-2-1

طبق گفته شرکت سازنده، زاویه دید این نمایشگر 178 درجه است و حاشیه صفحه نمایش آن بسیار کم بوده که در آن از لپ تاپ های سری XPS الهام گرفته شده است.

پایه نگه دارنده دستگاه کمی ضخیم بوده اما به زیبایی این مانیتور لطمه نخواهد زد. گفتنی است که روی پایه نگه دارنده مانیتور «27 Ultrathin»، پورت های USB-C و HDMI و یک جک صدا تعبیه شده است.

dell-27-ultrathin-gallery-4-1 dell-27-ultrathin-gallery-3-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali Kharaman
    Ali Kharaman | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    به نظرتون قیمتش چقدر میتونه باشه؟

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    مانیتور بدی نیست فقط این رزولوشن خیلی تعجب آوره!
    در شرایطی که 4K کاملاجا افتاده و رواج پیدا کرده ، این مانیتور تراکم پیکسلیِ برابر با 108 ارائه میکنه در حالی که یه لپتاپ فول اچ دی 15.6 تراکم پیکسلیش 141 و در آی مک 27 اینچی ، این رقم به 217 میرسه ! ؛
    پس اصلا نمیشه گفت که برای خوانش متون مانیتور خوبی هست و تنها نکته ای که dell خواسته برجسته ش کنه ، طراحیِ اون هست که انصافا خیلی باریک و زیباست.

  • امیر حسین
    امیر حسین | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    شرکت دل فوقالعاده اس ولی حیف که توی ایران تمامن چینی هستن

  • @pic
    @pic | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    offf khyli khafane

مطالب پیشنهادی