ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی نمایشگر ۳۵ اینچی و خمیده OMEN X 35 را معرفی کرد

بسیاری از محصولاتی که اچ پی تا به این لحظه در CES سال جاری میلادی رونمایی کرده است یا برای کاربران عمومی بوده اند یا اینکه بازارهای حرفه ای هدف اصلی شان محسوب می شده. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۵۸

بسیاری از محصولاتی که اچ پی تا به این لحظه در CES سال جاری میلادی رونمایی کرده است یا برای کاربران عمومی بوده اند یا اینکه بازارهای حرفه ای هدف اصلی شان محسوب می شده. اما گیمرها چه می شوند، و آیا این برند محبوب آمریکایی برای آنها برنامه ای ندارد؟

در پاسخ باید بگوییم اچ پی برای این قشر نیز خبرهای تازه ای را دارد و در همین راستا لحظاتی پیش نمایشگر گیمینگ خمیده OMEN X 35 خود را معرفی کرده است؛ مانیتوری غول پیکر و ۳۵ اینچی که می تواند با پیکسل های فشرده اش کارت های گرافیکی تان را به چالش بکشد.

طبق اطلاعات موجود محصول مورد بحث دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ دوباره سازی (رفرش ریت) ۱۰۰ هرتز خواهد بود و سرعت پاسخگوئی ۴ میلی ثانیه در کنار پشتیبانی از فناوری G-Sync کمپانی انویدیا نیز از دیگر خصوصیات آن به حساب می آیند. گفتنی است که اچ پی در مورد اینکه در آینده نسخه ای از OMEN X 35 با پشتیبانی از FreeSync شرکت AMD را ارائه خواهد کرد یا خیر، سخنی به میان نیاورده و لذا نباید چندان در این رابطه امیدوار بود.

همانند دیگر محصولاتی که کمپانی مذکور امروز معرفی کرد، مانیتوری که در بالا از آن سخن گفتیم نیز از صفحه نمایش Micro-Edge بهره می برد که اجازه می دهد حاشیه های آن تا حد قابل توجهی کاهش یابند.

نسبت تصویر OMEN X 35 بیست و یک به ۹ عنوان شده و به این ترتیب وقتی به آن نگاه می کنید در قیاس با نمونه های ۱۶ به ۹، سی و چهار درصد فضای دید بیشتری در اختیار خواهید داشت. ضمناً پایه ی دیوایس نیز این امکان را فراهم می آورد تا ارتفاع اش را تنظیم کنید و در صورت نیاز ۱۳ سانتی متر بالاتر بیاوریدش.

omen-x-35-curved-display_front-copy-960x720

روی OMEX X 35 یک دیسپلی پورت ۱.۲، یک درگاه HDMI‌ و سه پورت USB 3.0 تعبیه شده است. این نمایشگر نسبت کنتراست ایستای ۲۵۰۰ به ۱ دارد، از ۱۶.۷ میلیون رنگ هم پشتیبانی به عمل می آورد و در نهایت می بایست خاطر نشان سازیم شرکت سازنده آن را به درگاه رایج برای اتصال هدفون نیز تجهیز نموده.

مانیتوری که در بالا از آن سخن به میان آمد را بی شک می توان بسیار هیجان انگیز دانست، ولی به یقین وقتی آگاه شوید که برای تهیه آن می بایست ۱۲۹۹ دلار آمریکا بپردازید قدری از این اشتیاق شما کاسته خواهد شد.

اچ پی اعلام کرده است که OMEX X 35 از ۱۲ مارس مصادف با ۲۲ اسفند ماه سال جاری شمسی در وب سایتش عرضه خواهد شد و علاقه مندان می توانند از این طریق آن را تهیه نمایند.

gaming-on-omen-x-35-curved_arial-view-copy-1080x720

gaming-on-omen-x-35-curved_back-view-copy-1080x720

gaming-on-omen-x-35-curved_front-view-copy-1080x720

omen-x-35-curved-display_front-left-copy-960x720

omen-x-35-curved-display_front-right-copy-960x720

omen-x-35-curved-display_rear-copy-960x720

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی