ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با لباس هوشمند شرکت پولار آشنا شوید

در گذشته برای به دست آوردن اطلاعات دقیق ورزشی مجبور به بستن تسمه هایی هوشمند به دور سینه در هنگام دویدن بودیم. با این حال شرکت هایی مانند OMSignal و Hexoskin سعی داشتند با تغییر ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۴

در گذشته برای به دست آوردن اطلاعات دقیق ورزشی مجبور به بستن تسمه هایی هوشمند به دور سینه در هنگام دویدن بودیم. با این حال شرکت هایی مانند OMSignal و Hexoskin سعی داشتند با تغییر این رویه، تکنولوژی این تسمه ها را به پارچه ها منتقل کنند. همین عامل باعث شد که در سال های اخیر شاهد لباس های هوشمند مختلفی در دوره های پیشین نمایشگاه CES باشیم.

حال شرکت پولار نیز که در گذشته به ساخت تسمه های سینه هوشمند مشغول بود، از Polar Team Pro Shirt در جریان CES 2017 پرده برداشت. در پارچه این لباس هوشمند دو سنسور تعبیه شده که در تماس با پوست می توانند به محاسبه ضربان قلب کاربر بپردازند. همچنین در زیر یقه این لباس هوشمند، سنسوری کیسه مانند وجود دارد که قادر است سرعت، شتاب و مسافت پیموده شده توسط کاربر را در هنگام دویدن محاسبه کند.

اگر به نام لباس شرکت پولار توجه کنید در می یابید که Polar Team Pro Shirt برای افراد نخبه و ورزشکار طراحی شده تا مربیان تیم های حرفه ای بتوانند با استفاده از آن، شرایط فیزیکی بازیکنان تیم خود را کنترل کنند و از سلامتی شان اطمینان حاصل نمایند.

هنوز قیمت دقیقی برای لباس های هوشمند Polar Team Pro Shirt از سوی توسعه دهندگان آن در نظر گرفته نشده است. با این حال در ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی می توانیم شاهد این لباس های هوشمند در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی