ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین 360 درجه Hubblo با قابلیت استریمینگ 4K معرفی شد

کمپانی هنگ کنگی «Hubblo» در نمایشگاه CES 2017 از دوربین 360 درجه با قابلیت استریمینگ با کیفیت 4K رونمایی کرد که قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار شود. «اریک سانگ» مؤسس مدیر «Hubblo» بیان کرد: ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۰

کمپانی هنگ کنگی «Hubblo» در نمایشگاه CES 2017 از دوربین 360 درجه با قابلیت استریمینگ با کیفیت 4K رونمایی کرد که قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار شود.

«اریک سانگ» مؤسس مدیر «Hubblo» بیان کرد:

شرکت ما به کاربران این امکان را می دهد که عملیات به اشتراک گذاری مجازی و ارتباط همزمان را به شکل ساده تری انجام دهند. هنرمندان، بازیگران و حتی میزبانان و هر کس دیگری تنها با فشردن یک دکمه می توانند تعداد بیشتری بیننده را به خود جذب کنند.

گجت جدید «Hubblo» از سه جفت دوربین فیش آی با زاویه دید 200 درجه بر روی یک بدنه هرمی شکل بهره می برد که می تواند تصاویر پانورامای 360 درجه را خلق کند. سنسورهای به کار گرفته شده در داخل هر دوربین قادر است تصاویر با کیفیتی را تهیه می کنند.

خروجی سه بعدی دوربین می تواند درک عمقی مانند چشم های انسان را به ارمغان آورد. این دوربین داده ها را از 6 دوربین خود به صورت همزمان دریافت کرده، آنها ویرایش می کند و سپس تصاویر را برای تهیه یک ویدیوی سه بعدی 360 درجه به هم می چسباند.

گفتنی است که دوربین «Hubblo» عملکردی مشابه با دوربین Ozo نوکیا دارد با این تفاوت که قیمت دوربین نوکیا 45000 دلار بوده اما دوربین هنک گنگی ها تنها 1000 دلار قیمت دارد و قرار است در سه ماهه اول 2017 راهی بازار شود.

از دیگر ویژگی های دوربین مورد بحث می توان به وزن کم، قابل حمل بودن، استفاده به صورت دستی یا روی سه پایه و باتری قوی برای کارکرد 1 ساعته با هر بار شارژ اشاره کرد. محصول مذکور از آیفون 6 کوتاه تر بوده و برای مشاهده تصاویر با هدست های VR، تنها به یک اینترنت پر سرعت و نرم افزار موبایل «Hubblo» احتیاج دارد.

«سانگ» ادعا می کند که تکنولوژی محصولات تولید شده توسط آنها حداقل یک سال جلوتر از محصولات مشابه بوده و آنها هیچگاه از گجت های شرکت های دیگر الهام نخواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی