ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ماوس برند HyperX در نمایشگاه 2017 CES معرفی شد

اولین ماس برند HyperX که یکی از زیرمجموعه های کمپانی معتبر کینگستون است، در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. HyperX که پیش از این نام خود را در زمینه هدست و کیبرد مطرح کرده بود، ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۹

اولین ماس برند HyperX که یکی از زیرمجموعه های کمپانی معتبر کینگستون است، در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. HyperX که پیش از این نام خود را در زمینه هدست و کیبرد مطرح کرده بود، در قسمت ماوس دچار خلأ بود که حالا با معرفی Pulsefire توانست این شکاف را برطرف کند.

نخستین ماوس اپتیکال تولید شده hyperX مانند دیگر ماوس های گیمینگ از یک سری استانداردها پیروی می کند. از جمله قابلیت های آن می توان به دکمه های جانبی قابل برنامه ریزی، غلطک اسکرول قرار گرفته در جای مرسوم و پوشش پلاستیکی فشرده در دو طرف به منظور جلوگیری از لغزش دست اشاره کرد. دقت DPI محصول مذکور نیز با توجه به نیاز گیمر می تواند به راحتی در چهار حالت 400، 800، 1600 و 3200 تنظیم شود.

سیم به کار رفته برای اتصال Pulsefire به کامپیوتر نیز دارای حالتی طناب مانند و بافته شده است که به مقاومت بیشتر آن کمک شایانی می کند و مدت زمان زیادی است که مشابه با آن را در محصولات Razer شاهد هستیم.

HyperX سال گذشته نیز از کیبرد مکانیکی Alloy FPS رونمایی کرد که بسیار مورد تحسین قرار گرفت. باید منتظر ماند و دید که محصول جدید شرکت مذکور چگونه عمل خواهد کرد و آیا به خوبی کیبرد مکانیکی آن هست یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی