ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت احتمالی خودروی الکتریکی فارادی فیوچر مشخص شد

با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از اتومبیل الکتریکی فارادی فیوچر به گوش می رسد. طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از این خودرو در بامداد روز چهارشنبه در لاس ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از اتومبیل الکتریکی فارادی فیوچر به گوش می رسد. طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از این خودرو در بامداد روز چهارشنبه در لاس وگاس پرده برداری شود. هم چنین بیان شده که خودروی مورد بحث نسخه مفهومی نبوده و یک نسخه تولید شده است که طبق پیش بینی ها قرار است از سال 2018 برای فروش عرضه شود.

حال اطلاعات بیشتر منتشر شده در مورد برچسب قیمت خودروی الکتریکی فارادی فیوچر حاکی از آن است که اتومبیل مذکور احتمالاً با قیمت 150 تا 200 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

faraday-future-teaser-3-768x407

گفتنی است که این خودروی الکتریکی پشتیبان شده توسط LeEco به لطف بهره گیری از باتری حجیم 92 کیلو وات ساعتی خود، قادر است مسافتی معادل با 482 کیلومتر را با هر شارژ کامل طی کند. همچنین از نظر سرعت و شتاب نیز نسبت اتومبیل رقیب یعنی تسلا «مدل X» سریع تر خواهد بود.

faraday-future-crossover-rendering

لازم به ذکر است که فارادی فیوچر هم اکنون به دنبال سرمایه گذارانی است تا آن را از نظر مالی کمی تقویت کنند. LeEco و فارادی فیوچر در حال حاضر با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کنند و به نظر می رسد که امید آنها تنها به نمایشگاه CES باشد تا بتوانند سرمایه گذاران را به سوی خود جذب کنند.

پیش از این اعلام شده بود که اگر کمپانی فارادی فیوچر نتواند در نمایشگاه موفق ظاهر شود، ماه فوریه ورشکست خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    من حتی اگر پولشو هم داشتم تسلا می گرفتم. تسلا این مراحلو پشت سر گذاشته و الان فقط حمایت و پول میخواد تا خودروهای الکتریکی ارزون رو به دست عموم مردم برسونه. یک دهم ثانیه شتاب بیش تر چیزی نیست که ادمو به خرید این ترغیب کنه. تسلا از نظر ایمنی و کیفیت و نرم افزار هم قدرتمند نشون داده

  • hamid_hk
    hamid_hk | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    به نظرم بهترین موقعیت برای کشوری مثل ایرانه. 50 سال بعد همه دنیا ماشین درون سوز رو کنار گزاشتن اونوقت ما با سرود ملی افتخار تولید 90 درصد قطعات ام وی ام 550 رو تو ایران جشن خواهیم گرفت.
    بهتره رو ماشینای برقی سرمایه گزاری بکنه. حداقل اینجوری فاصلشو با بقیه دنیا کمتر می کنه.

مطالب پیشنهادی