ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو خانواده لپ تاپ های گیمینگ Legion را در CES به نمایش گذاشت

تقریباً یک سال قبل، لنوو و ریزر برای ساخت کامپیوترهای شخصی گیمینگ همکاری با یکدیگر را آغاز کردند و در واقع قرار بود ریزر به عنوان مبلّغ محصولات لنوو در دنیای گیمرها ایفای نقش کند. حال به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۱

تقریباً یک سال قبل، لنوو و ریزر برای ساخت کامپیوترهای شخصی گیمینگ همکاری با یکدیگر را آغاز کردند و در واقع قرار بود ریزر به عنوان مبلّغ محصولات لنوو در دنیای گیمرها ایفای نقش کند. حال به نظر می رسد این همکاری نتیجه مطلوبی نداشته، چون لنوو امروز نسل جدیدی از لپ تاپ های گیمینگ خود را در قالب خانواده لژیون (Legion) معرفی کرد.

محصولات لژیون هم تراز با سری Predator ایسر یا RoG ایسوس قرار می گیرند و به طور مشخص، جامعه گیمرها را هدف قرار داده اند، با این تفاوت که لنوو سخت افزاری مشابه را با قیمت نسبتاً پایین تر در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

lenovo-legion-y520

در مدل Y520 نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی و از نوع IPS LCD به کار رفته، ضمن اینکه پردازنده نسل هفتم سری Core i7 اینتل در آن تعبیه شده، و کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti ساخت کمپانی انویدیا و 16 گیگابایت حافظه رَم از نوع DDR4 نیز آن را همراهی می کنند.

از نظر فضای ذخیره سازی، کاربر می تواند تا 512 گیگابایت SSD یا 2 ترابایت هارد دیسک را انتخاب نماید. این لپ تاپ از ماه فوریه با قیمت پایه 900 دلار وارد بازار خواهد شد.

اما در مدل Y720 که قوی تر و البته گران قیمت تر است، می توانید نمایشگری با رزولوشن 4K را نیز سفارش دهید. همچنین پردازنده های حرفه ای Core i5-7300HQ یا Core i7-7700HQ در این لپ تاپ حرفه ای به کار گرفته شده اند، و کارت گرافیک قدرتمند GTX 1060 با شش گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR5 نیاز هر گیمری را برآورده خواهد ساخت.

lenovo-legion-y720-kb

لپ تاپ مورد بحث به درگاه تاندربولت 3 نیز مجهز شده و از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می کند. همچنین به ادعای سازنده، Y720 اولین کامپیوتر شخصی ویندوزی مجهز به سیستم صوتی Dolby Atmos است که به واسطه آن می توانید در حین بازی، موقعیت مکانی هم تیمی ها و دشمنان را در فضایی سه بعدی تشخیص دهید.

گفتنیست لپ تاپ Y720 لنوو از ماه آوریل به قیمت 1400 دلار وارد بازار خواهد شد، و از نظر مقدار حافظه رَم و فضای ذخیره سازی نیز مشابه با Y520 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehdi1431
    Mehdi1431 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سلام پس این لپتاپ لژیون کی میاد بازار الان چند ماهم گذشته از تاریخ عرضه y520

مطالب پیشنهادی