ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جاروبرقی ایستاده ال جی با موتور فوق سریع و 80 دقیقه شارژدهی در CES

جدیدترین جاروبرقی ایستاده ال جی، تجهیزات نظافت قابل جابجایی را به سطحی فراتر برده است. CordZero Stick Vacuum ال جی به موتوری مجهز شده که شانزده بار سریع تر از موتور هواپیما می چرخد، ضمن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۵

جدیدترین جاروبرقی ایستاده ال جی، تجهیزات نظافت قابل جابجایی را به سطحی فراتر برده است. CordZero Stick Vacuum ال جی به موتوری مجهز شده که شانزده بار سریع تر از موتور هواپیما می چرخد، ضمن اینکه دو عدد باتری قابل تعویض در آن تعبیه گشته و لوله تلسکوپی آن نیز پاکسازی گوشه ها را به راحتی میسر می سازد.

این جاروبرقی که در لاس وگاس به نمایش گذاشته شده، ویژگی های قابل توجه دیگری نیز دارد، از جمله:

  • سیستم فیلتراسیون هپا (HEPA) پنج مرحله ای
  • قدرت مکش 140 ایروات (AW)
  • سیستم توربو سایکلون محوری برای جمع آوری غبارهای ریز
  • برس های ضد پرز

اگرچه تمامی موارد فوق به نوبه خود ارزشمند هستند، اما مهم ترین نکته، قابلیت عملکرد 80 دقیقه ای آن است. اگر جاروبرقی ایستاده ال جی بتواند در این سطح از قدرت و با این مقدار شارژدهی کار کند، به انتخاب ارزشمندی برای خرید تبدیل خواهد شد.

البته در مورد محصولات خانگی، فهرست مشخصات را نمی توان چندان جدی گرفت، و باید دید در عمل چه نتیجه ای را حاصل می کنند؛ پس از تست عملی، مشخص می شود آیا ال جی توانسته با برندهای قدرتمند دیگری همچون Dyson رقابت کند یا خیر.

گفتنیست ال جی قیمت و زمان عرضه CordZero Stick Vacuum و جاروبرقی پیشرفته دیگرش یعنی CordZero Canister Vacuum را نیز مشخص خواهد کرد، و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، این خبر به روز رسانی می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی