ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون بی سیم جدید Earin ایرپادهای اپل را به رقابت دعوت می کند

اگر قصد دارید نمونه ای از ایرپادهای اپل را در اختیار داشته باشید که توسط اپل طراحی نشده باشد و بتوان آن را به سایر دیوایس ها نیز متصل کرد، کمپانی Earin محصول مورد نظرتان ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۲

اگر قصد دارید نمونه ای از ایرپادهای اپل را در اختیار داشته باشید که توسط اپل طراحی نشده باشد و بتوان آن را به سایر دیوایس ها نیز متصل کرد، کمپانی Earin محصول مورد نظرتان را ارائه می کند.

دقایقی پیش در جریان نمایشگاه CES 2017 نسل جدید ایرفون های Earin با نام M-2 معرفی شد که به نوعی تجربه ای مشابه با ایرپادهای محبوب اپل به ارمغان می آورد.

مکانیزم عملکرد M-2 دقیقاً مشابه ایرپاد طراحی شده و با فرامین ساده می توان تماس های دریافتی را پاسخ داد یا پخش موسیقی را کنترل کرد؛ در واقع تنها نکته متمایز کننده این هدفون عدم بهره مندی از دستیار صوتی هوشمند سیری است.

گجت پوشیدنی جدید Earin در قیاس با مدل قبلی از طراحی ارگونومیک بهتری برخوردار بوده، اما عمر باتری مشابهی ارائه می کند؛ در حال مصرف معمول می توان 3 ساعت دوام را برای آن مد نظر داشت و برقراری ارتباط با بسته بندی شارژ مغناطیسی، این رقم را تا 12 ساعت افزایش می دهد.

Earin سخنی از قیمت احتمالی هدفون های بی سیم M-2 به میان نیاورده، اما می دانیم که تا پایان سه ماه نخست سال 2017 میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی