ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد گیمینگ جدید و رنگارنگ HyperX معرفی شد

کمپانی HyperX که عمده شهرتش را مدیون ساخت کارت حافظه برای گجت هاست، سال گذشته با عرضه کیبورد مکانیکی Alloy FPS همگان را غافلگیر کرد. به نظر می رسد که این برند فرعی کمپانی Kingston سخت در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۲۶

کمپانی HyperX که عمده شهرتش را مدیون ساخت کارت حافظه برای گجت هاست، سال گذشته با عرضه کیبورد مکانیکی Alloy FPS همگان را غافلگیر کرد. به نظر می رسد که این برند فرعی کمپانی Kingston سخت در تلاش است تا بتواند در صنعت گیمینگ نیز جایگاهی برای خود بیابد.

در همین راستا، هایپر اکس با دست پر به نمایشگاه CES امسال آمده و از کیبوردی جدید به نام Alloy RGB رونمایی کرده است. کیبورد مذکور طراحی سال 2016 مدل Alloy FPS را با اضافه کردن یک نمایشگر LED 16 میلیون رنگی در پس زمینه دکمه ها و افزودن دکمه های اختصاصی مدیا ارتقاء بخشیده است.

از ظاهر این کیبورد به راحتی می توان دریافت که مستقیما رقابت با کیبوردهای مشابه کمپانی ریزر را هدف قرار داده. خوشبختانه کیبورد Alloy RGB همچنان بدنه سنگین و فلزی Alloy FPS را حفظ کرده اما سطح تماس انگشتان با دکمه ها در آن کاهش یافته است. کیبورد RGB جدید برای انتشار در نیمه دوم سال 2017 برنامه ریزی شده و هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی آن در دسترس نیست.

با این حال می توان حدس زد که Alloy RGB قیمتی تقریبا در حدود کیبوردهای گیمینگ ریزر و Corsair داشته باشد. اما در کنار این کیبورد جدید، هایپر اکس از یک جفت کیبورد Alloy FPS جدید هم رونمایی به عمل آورده که در رنگ های قهوه ای و قرمز وارد بازار خواهند شد. تایپ با مدل قهوه ای نیازمند ضربه های محکم تری است، اما در عوض دکمه های آن صدای کمتری ایجاد می کنند.

این در حالیست که مدل قرمز نیازمند وارد کردن فشار کمتری بوده و معمولا برای گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو مدل قرار است که با قیمت 100 دلار در دسترس مشتریان قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی