ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Motiv آشنا شوید؛ دستبند ردگیر سلامتی در باطن یک حلقه ی هوشمند

اگر ساعت هوشمند یا حتی دستبند ردگیر سلامتی را پسند نمی کنید، استفاده از حلقه ی ردگیر سلامتی را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول که Motiv نام دارد، با وجود اندازه ی کوچک ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۲۵

اگر ساعت هوشمند یا حتی دستبند ردگیر سلامتی را پسند نمی کنید، استفاده از حلقه ی ردگیر سلامتی را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول که Motiv نام دارد، با وجود اندازه ی کوچک خود قابلیت هایی دارد که از یک حلقه ی معمول بسیار فراتر است.

حلقه ی ردگیر سلامتی Motiv از جنس تیتانیوم ساخته شده و از جمله ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از بلوتوث، حسگر نوری ضربان قلب، شتاب سنج داخلی، چراغ LED و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

به لطف این قابلیت ها، می توانید حلقه ی ردگیر سلامتی جدید را همه جا حتی در استخر به همراه داشته و مورد استفاده قرار دهید؛ محصولی که ساعتی پیش در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد و قرار است فروشش از حدود دو ماه دیگر با قیمت 200 دلار آغاز شود.

با وجود ویژگی های مناسب، این حلقه ی کوچک که تنها 8 میلی متر ضخامت دارد قادر است مثل هر دستبند سلامتی دیگر، تعداد قدم های کاربر را شمارش کند، کیفیت خواب کاربر را تحت نظر بگیرد و آمارهای مربوط به سلامتی شخص را به شکل روزانه، هفتگی یا ماهانه به شکل نمودار های گرافیکی به نمایش در آورد.

سازنده حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و ادعا می کند دقت حلقه ی Motiv در شمارش ضربان قلب، با وجود اندازه ی کوچک دستگاه از دستبندهای ردگیر سلامتی هم بالاتر است و با سینه بندهای مخصوص شمارش ضربان قلب برابری می کند.

البته با توجه به اینکه دستگاه نمایشگر ندارد لازم است اطلاعات ثبت شده توسط حسگرهای دستگاه را روی اپلیکیشن دستگاه که برای سیستم عامل ioS طراحی شده مشاهده نمایید.

motiv-primary-100701516-large

یک عملکرد جذاب دستگاه که در دستبندهای هوشمند وجود ندارد هم این است که برای سینک کردن اطلاعات ثبت شده روی حافظه با اپلیکیشن موبایل، تنها کافی است یکبار حلقه را دور انگشتتان بچرخانید.

البته حافظه ی داخلی برای ثبت اطلاعات یک هفته ظرفیت دارد و لازم نیست هر روز عملیات سینک کردن اطلاعات را انجام دهید.

اما یک نکته ی مهم برای استفاده ی همیشگی از حلقه این است که اندازه ی مناسب و راحتی داشته باشد. سازنده بر همین اساس یک کیت سخت افزاری همراه با محصول ارائه می کند که با استفاده از آن می توانید قطر داخل Motiv را از بین 7 گزینه ی مختلف انتخاب نمایید.

وجود چنین قابلیتی از این جهت اهمیت دارد که اندازه ی انگشتان کاربر همواره به یک شکل نمی ماند و امکان دارد به دلیل شرایط محیطی یا تغییرات فیزیکی کوچک و بزرگ شود؛ اما کاربر به سادگی می تواند با راه حلی که سازنده تدارک دیده، اندازه ی حلقه را بسته به نیاز خود و بدون نگرانی تغییر دهد.

شارژ دستگاه نیز با استفاده از یک شارژر آهنربایی انجام می شود که طراحی مناسبی دارد و می توانید با اتصال آن به دسته ی کلیدها، همیشه همراهش داشته باشید.

این سازنده البته نخستین استارتاپی به حساب نمی آید که نسبت به ساخت زیورآلات هوشمند اقدام کرده است، اما با توجه به ویژگی ها قابل قبول محصولش انتظار می رود به زودی موفقیت مناسبی را در بازار تجربه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    دقیقا ، من که الان گارمین ویو اکتیو اچ آر دارم قبلشم گیر اس 2 داشتم . هرچن از دستگاه قعلیم کاملا راضیم ولی بنظرم اگر قراره دستگاهی بدون نمایگشر استفاده بشه حلقه ها بهتر از مچ بند ها هستند هرچند باید کارایی شون هم مورد بررسی قرار بگیره و البته عمر باطری نیز مسئله مهم دیگه هست.

    هرچند چندتا ضعف داره که من ندیدم در متن اشاره بشه بهش و اونم امکان پایش کیفیت خواب هستش که بسیار مهم هستش

مطالب پیشنهادی