ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رونمایی از فریم دوچرخه هوشمند جدید SpeedX Unicorn مجهز به پاورمتر داخلی

استارتاپ دوچرخه های جاده ای «SpeedX» بار دیگر برای جمع آوری سرمایه مورد نظر خود آمده است تا بتواند دومین دوچرخه هوشمندش را به مرحله تولید و عرضه برساند. دومین پروژه استارتاپ مذکور «SpeedX Unicorn» نام ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۵۵

استارتاپ دوچرخه های جاده ای «SpeedX» بار دیگر برای جمع آوری سرمایه مورد نظر خود آمده است تا بتواند دومین دوچرخه هوشمندش را به مرحله تولید و عرضه برساند.

دومین پروژه استارتاپ مذکور «SpeedX Unicorn» نام دارد که در واقع نوعی دوچرخه دارای سیستم کامپیوتری است و طبق ادعای سازنده حرکت بسیار روانی را در طول جاده برای سرنشین به ارمغان می آورد.

a49c07102d0250ea2c42d9395be21cb8_original

اما اگر میخواهید بدانید این حرکت آرام چگونه برآورده می شود باید بگوییم که از طریق یک فریم بهینه سازی شده. گفتنی است که تنها قابلیت «SpeedX Unicorn» کم کردن ضربه ناشی از دست اندازها نبوده و این محصول به یک صفحه نمایش 2.2 اینچی لمسی مجهز است که نسخه ای سفارشی سازی شده از اندروید را اجرا می کند. کامپیوتر «SpeedForce» می تواند با استفاده سنسورهای به کار رفته در بدنه دوچرخه اطلاعاتی نظیر سرعت کنونی و میانگین و بیشترین سرعت را به دقت محاسبه کرده و در اختیار دوچرخه سوار قرار دهد.

همچنین «SpeedX» عنوان کرده که دوچرخه مذکور، اولین محصول دارای پاورمتر داخلی است که داده هایی نظیر میزان وات انرژی خروجی را به کاربر نمایش می دهد.

sppedforce2

طبق ادعای شرکت سازنده، کامپیوتر «SpeedForce» به کار رفته در محصول جدید حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز خوانایی کافی را داشته و با هر بار شارژ تا بیش از 20 ساعت جوابگو خواهد بود. این دوچرخه قرار است با قیمت 3199 دلار راهی بازار شود.

wireless_button_for_speedforce vcs_technologyhyper_carbon_frame_with_power_meter

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی