ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیمانتک با روتر Norton Core امنیت خانه های هوشمند را تضمین می کند

شرکت سیمانتک را بیشتر به خاطر آنتی ویروس نورتون می شناسیم که یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای ضد ویروس در جهان به شمار می رود، اگرچه گاهی اوقات ضعف های امنیتی غیر قابل باوری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۱

شرکت سیمانتک را بیشتر به خاطر آنتی ویروس نورتون می شناسیم که یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای ضد ویروس در جهان به شمار می رود، اگرچه گاهی اوقات ضعف های امنیتی غیر قابل باوری در آن دیده می شود.

این کمپانی امروز با عرضه Norton Core رسماً به حوزه سخت افزار نیز وارد شد. این دیوایس، یک روتر وای-فای است که با بهره گیری از قابلیت های یادگیری ماشینی و سیستم هوشمند تشخیص تهدیدات امنیتی سیمانتک، می تواند از شبکه خانگی شما در برابر حملات احتمالی محافظت نماید.

norton-core-router-1

دلیل اصلی ارائه Core، این است که اگرچه نرم افزار آنتی ویروس می تواند کامپیوترهای شخصی را از خطرات مصون بدارد، اما راهی برای حفاظت از دیگر دیوایس های متصل به شبکه از جمله ترموستات ها، لامپ ها و دوربین های امنیتی در اختیار ندارد.

با توجه به اینکه اخیراً شاهد حملات و نفوذهای متعددی با سوء استفاده از دیوایس های اینترنت اشیاء بوده ایم، بنابراین لزوم محافظت از این دستگاه ها بیشتر از قبل احساس می شود.

در Core شاهد انواع و اقسام فناوری های رمزگذاری داده، DNS ایمن، آپدیت های امنیتی خودکار و دیگر امکانات ویژه هستیم، که به ایمن سازی ترافیک شبکه کمک کرده و با مشاهده موارد مشکوک، کاربر را آگاه می سازد، ضمن اینکه در صورت تشخیص بدافزار در یک دیوایس، آن را قرنطینه کرده تا از توسعه نفوذ مهاجمین جلوگیری نماید.

norton-core-router-2

این روتر زیبا که در قالب گنبدی چندوجهی قرار گرفته، از طریق اپلیکیشن اختصاصی با تلفن همراه کاربر ارتباط خواهد داشت تا او را در جریان آخرین وقایع امنیتی قرار دهد. همچنین قابلیت های کنترلی برای والدین نیز در Core تعبیه شده.

البته مهم ترین بخش ماجرا، سرعت و عملکرد روتر است که از این نظر نیز محصول سیمانتک مشخصات قابل قبولی دارد. در Norton Core از فناوری Wave 2 WiFi استفاده شده که با بهره گیری از پردازنده 2 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی، می تواند فضایی به مساحت 300 الی 500 متر مربع را پوشش دهد. همچنین پشتیبانی همزمان از ارتباط 2.4 و 5 گیگاهرتزی، امکان انتقال داده با سرعت بالا را میسر می سازد.

norton-core-router-3

این روتر خانگی را هم اکنون می توان با قیمت 200 دلار پیش خرید کرد، در حالی که قیمت نهایی آن 280 دلار خواهد بود. همچنین یک سال اشتراک رایگان از خدمات Norton Core Security Plus نیز همراه آن ارائه شده، و حداکثر از 20 دیوایس هوشمند (موبایل، تبلت، کامپیوتر شخصی) بعلاوه تعداد نامحدودی گجت های هوشمند خانگی پشتیبانی می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    خدا وکیلی مودم بسیار زیبایی هستش، فقط خیلی گرونه

مطالب پیشنهادی