ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینی کیبورد مجهز به تاچ پد Lenovo 500 ماه مارس از راه می رسد

لنوو ساعاتی پیش از دستگاه کیبورد و ماوس کمبوی جدید خود تحت عنوان Lenovo 500 Multimedia Controller رونمایی کرد. این دستگاه بی سیم آنقدر کوچک است که به راحتی در دستان شما جای می گیرد، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۲

لنوو ساعاتی پیش از دستگاه کیبورد و ماوس کمبوی جدید خود تحت عنوان Lenovo 500 Multimedia Controller رونمایی کرد. این دستگاه بی سیم آنقدر کوچک است که به راحتی در دستان شما جای می گیرد، و با امکان تایپ و ژست های حرکتی ساده برای کنترل گجت های مختلف کاربران طراحی شده است.

از میان تمام قابلیت های این مینی کیبورد برد بی سیم 65.6 فوت (معادل 20 متر) را می توان وجه تمایز آن با دیگر محصولات مشابه دانست. لنوو برای معرفی این محصول به گرایش مصرف کنندگان به انواع دستگاه های مالتی مدیا اشاره کرده که شامل نمایشگرها، دیوایس ها و کامپیوترها می شوند.

طبیعتا کلیه این گجت ها برای کنترل به ریموت کنترلر و دستگاه های متفاوتی نیاز دارند، اما کیبورد 500 Multimedia Controller آمده تا وظیفه تمام آن ها را یک تنه به دوش بکشد. دستگاه مورد بحث یک کیبورد کوچک است که به دستگاه های مختلف شما به شکل بی سیم متصل می شود.

1-5-740x420-w600

به غیر از این می توان از آن در حکم یک ماوس هم استفاده کرد، چرا که از یک تاچ پد در ساختار خود بهره می برد که ژست های حرکتی مختلفی را می توان روی آن انجام داد. به گفته لنوو کاربران می توانند با انگشت روی کلیدهای این کیبورد سوایپ کنند که این کار برای تایپ رمزهای عبور بسیار مفید خواهد بود.

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، 500 Multimedia Controller دارای برد وای فای بیشتری نسبت به سایر گجت های معمولی است که همین موضوع آن را به وسیله ای ایده آل برای جابجایی در محیط های بزرگ تبدیل کرده است.

کیبورد مورد بحث فقط 150 گرم وزن دارد و ماه مارس امسال با قیمت 54.99 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی