ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشات حاکی از عرضه گلکسی نوت 8 با نمایشگر 4K و دستیار صوتی Bixby هستند

بعد از مشکلات به وجود آمده برای نوت 7 برخی از شایعات اذعان داشتند که سامسونگ سری گلکسی نوت را رها خواهد کرد و دیگر شاهد موبایلی از دسته بندی مذکور نخواهیم بود. اما هم ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

بعد از مشکلات به وجود آمده برای نوت 7 برخی از شایعات اذعان داشتند که سامسونگ سری گلکسی نوت را رها خواهد کرد و دیگر شاهد موبایلی از دسته بندی مذکور نخواهیم بود. اما هم اکنون شایعات جدیدی به گوش می رسد که در نقطه مقابل گزارش های پیشین است.

طبق خبرهای رسیده از کره جنوبی، سامسونگ در نظر دارد تا پرچمدار گلکسی نوت 8 را در نیمه دوم سال 2017 و پس از عرضه گلکسی S8 و گلکسی S8 Edge روانه بازار کند.

منبع خبری واقع در کره جنوبی اینگونه ذکر کرد:

پیش از اینکه اخبار مربوط به انفجار و آتش گرفتن موبایل های گلکسی نوت 7 در میان کاربران پخش شود، این تلفن همراه بسیار محبوب بوده است. بازار فبلت ها که در ابتدا توسط سامسونگ الکترونیکس توسعه داده شد، در حال گسترش بوده و این کمپانی بار دیگر موبایلی از سری نوت به بازار عرضه خواهد کرد.

علاوه بر آن گزارش شده که نوت 8 با ویژگی های واقعیت مجازی جالب توجه و قلم ارتقا یافته روانه بازار خواهد شد و همچنین به صورت پیشفرض از دستیار صوتی «Bixby» پشتیبانی خواهد کرد.

منبع خبری مذکور اشاره کرده که گلکسی S8 مانند نسل گذشته خود دارای صفحه نمایشی با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل است اما گلکسی نوت 8 از پنل نمایشگر با رزلوشن 3840 در 2160 بهره خواهد برد.

گلکسی نوت 7 در مرداد سال جاری معرفی شد اما هنوز مشخص نیست که نوت 8 در چه تاریخی رونمایی می شود؛ به خصوص با توجه به تغییر زمان عرضه گلکسی S8 که طبق شایعات دو ماه دیرتر از روند سال های گذشته و در ماه آوریل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    @hamid
    من الان چیزی به جز این گفتم؟
    الانم میگم سامسونگ اگه نتونه مصرف باطری رو کاهش بده مثل همون سونی میشه

    • hamid_hk
      hamid_hk | ۱۴ دی ۱۳۹۵

      منم منظورم اینه که سامسونگ سهله، بابای سامسونگ هم نمی تونه مصرف دوبرابری رو کنترل کنه. همه کمپانی ها همه زورشون رو میزنن تا یه تک ال ای دی مینیمم مقدار مصرف رو داشته باشه. حالا دیگه از اون به بعد بحث تعداد پیش میاد وقتی شما دوبرابر ال ای دی بیشتر استفاده می کنی یعنی دوبرابر انرژی بیشتری داری می سوزونی. یا بهتره اینطور بگم فرض کنیم سامسونگ نوت 8 رو 4K بزنه و مثل سونی کیفیت دیسپلی رو متغیر کنه. اونوخ اگه شما با فول اچ دی 10 ساعت فیلم ببینی ، با 4K می تونی 5 ساعت ببینی (البته با فرض اینکه فقط دیسپلی داره انرژی مصرف می کنه)

  • James Hetfield
    James Hetfield | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    فقط کاش نسخه تخت هم داشته باشه

  • dark season
    dark season | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    دوستان اینها همه هنوز در حد شایعه هست. به نظر من هر وقت ارائه شد ارزش بحث کردن دارد نه الان.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی