ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد بی سیم Fuse با قاب پوشیدنی شارژ می شود

یکی از نگرانی های رایج مردم درباره هندزفری های یا ایربادهای بی سیم (earbud)، گم شدن آن ها است. Ashley Chloe که یکی از استارتاپ های مستقر در سیلیکن ولی است، ایربادهای بی سیم 199 دلاری ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

یکی از نگرانی های رایج مردم درباره هندزفری های یا ایربادهای بی سیم (earbud)، گم شدن آن ها است. Ashley Chloe که یکی از استارتاپ های مستقر در سیلیکن ولی است، ایربادهای بی سیم 199 دلاری Fuse را ساخته تا این مشکل را برطرف کند. بدنه سرامیکی دو گوشی به صورت مغناطیسی به هم وصل می شود و به شکل یک کپسول در می آید که می تواند در قاب شارژ مخصوص قرار بگیرد.

اشلی کلو 4 نوع قاب شارژ برای این ایربادها طراحی کرده که متناسب با استفاده خودتان، می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. 2 مدل از این قاب ها به صورت پوشیدنی طراحی شده اند. این قاب ها علاوه بر قابلیت شارژ ایرباد، امکان جا به جا کردن آن ها بدون نگرانی بابت گم شدن شان را نیز فراهم می کنند.

fuse_earbuds_ces_2017_1003

قاب های شارژ در مدل های مربعی، داک رومیزی، دستبند و گردنبند طراحی شده اند که دو مدل پوشیدنی آن به نظر جذاب و کاربردی می آیند. با استفاده از این قاب های شارژ، می توانید ایربادها را برای 4 ساعت استفاده شارژ کنید. همچنین با قرار دادن ایربادها در قاب به مدت تنها 15 دقیقه، آن ها برای 1 ساعت استفاده شارژ خواهند شد.

این ایربادها از کنترل های لمسی برای پخش موسیقی و فعال کردن Siri یا دستیار گوگل برخوردارند. اشلی کلو اپلیکیشنی را نیز طراحی کرده که کاربر می تواند با آن فرکانس های هندزفری را مطابق سلیقه خودش تنظیم کند.

ایربادهای Fuse اواخر 2017 عرضه می شود. البته بد نیست بدانید کاربران در صفحه Kickstarter این استارتاپ به خاطر تأخیر در ارسال اولین محصول این استارتاپ که هندزفری سیمی با قاب دستبندی بود، گله های کرده اند. با این حال، ایده استارتاپ اشلی کلو برای حل مشکل ایربادهای وایرلس جذاب و هوشمندانه است.

می توانید تصاویر ایرباد Fuse و قاب های شارژ آن را در ادامه تماشا کنید:

fuse_earbuds_ces_2017_0991

fuse_earbuds_ces_2017_0979

fuse_earbuds_ces_2017_0976

fuse_earbuds_ces_2017_0972

fuse_earbuds_ces_2017_0968

fuse_earbuds_ces_2017_0982

fuse_earbuds_ces_2017_1008

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    چه خبره اخه ۲۰۰ دلار.البته برای ما زیاده

  • محمد
    محمد | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    هدفون توپیه...اگه باتری با ظرفیت و بازاریابی خوبی داشته باشه فروش میکنه


    از ایرباد اپل خیلی بهتره

مطالب پیشنهادی