ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با استفاده از AfterMaster Pro کیفیت صدای محتوای در حال پخش را ارتقا دهید

با وجود آنکه تلاش های بسیاری برای بهبود کیفیت منبع صداها انجام می شود، اما باز هم در هنگام شنیدن آن ها، محدودیت ها و ضعف های بسیاری خودنمایی می کنند. در حال حاضر شاید ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

با وجود آنکه تلاش های بسیاری برای بهبود کیفیت منبع صداها انجام می شود، اما باز هم در هنگام شنیدن آن ها، محدودیت ها و ضعف های بسیاری خودنمایی می کنند. در حال حاضر شاید استفاده از هدفون ها تنها راه چاره برای کنار زدن این محدودیت ها و شنیدن موسیقی هایی با کیفیت باشد.

با این حال، به راحتی نمی توان به رفع این مشکل روی تلویزیون ها خانگی پرداخت. حتی اگر تلویزیون شما به تقویت کنند صدا هم مجهز باشد، باز هم نمی توانید به تنظیم صدای در حال پخش بپردازید و افکت های خاص روی آن اعمال کنید.

.خوشبختانه در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017 شاهد محصولی با نام AfterMaster Pro هستیم که به واسطه آن می توان به رفع این مشکلات پرداخت. AfterMaster Pro اولین ریمستر کننده شخصی صدا است که به وسیله آن می توان سطح کیفی موسیقی ها یا صدای در حال پخش را تا اندازه مطلوبی ارتقا داد.

تلفن های هوشمند از طریق جک ۳.۵ میلی متری و تلویزیون ها با استفاده از پورت HDMI می توانند به AfterMaster Pro متصل شوند و کیفیت صدای محتوای در حال پخش خود را تا اندازه بسیار زیادی بهبود بخشند. AfterMaster Pro قیمتی ۱۶۹ دلاری دارد و برای به دست آوردن آن نیازی به صبر کردن نیست؛ چرا که در حال حاضر می توانید این محصول را حتی در نمایشگاه CES نیز خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی