ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بوفه هوشمند گربه، تعامل انسان و حیوان در خوراک دهی را به حداقل می رساند

روز به روز وسایل بیشتری به اینترنت وصل می شوند. مهم نیست چه قدر کاربردی باشند، مهم این است که فقط وصل بشوند. حالا نوبت رسیده به Catspad، بوفه هوشمندی که به صورت خودکار به ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۰

روز به روز وسایل بیشتری به اینترنت وصل می شوند. مهم نیست چه قدر کاربردی باشند، مهم این است که فقط وصل بشوند. حالا نوبت رسیده به Catspad، بوفه هوشمندی که به صورت خودکار به گربه غذا می دهد و می توانید تا 1 ماه آب و خوراک آن را تأمین کند. این دستگاه حاصل تلاش یک استارتاپ فرانسوی است که به زودی برای تأمین سرمایه روی Kickstarter قرار می گیرد.

این دستگاه تعامل انسان و گربه را به حداقل می رساند. Catspad به موبایل شما وصل می شود و می توانید تمام تنظیمات آن مثل مقدار غذای گربه را از هر کجا که که باشید، روی اپلیکیشن ان انجام دهید. این دستگاه با حسگرهای خودش می تواند حضور گربه را تشخیص دهد و در هنگام حضورش غذا را در اختیارش قرار دهد.

علاوه بر این، تقویم رژیم غذایی هم در اپلیکیشن Catspad تعبیه شده تا بتوانید بر میزان آب و کالری دریافتی گربه نظارت داشته باشید. همچنین این دستگاه قابلیت تشخیص گربه شما را با استفاده میکروچیپی که روی بدن آن قرار می دهید، دارد تا اگر چند حیوان خانگی داشتید، سر گربه بی کلاه نماند.

Catspad در 16 دی کاه برای تأمین سرمایه روی Kickstarter قرار می گیرد و مردم می توانند در این دوره آن را با قیمت 199 دلار خریداری کنند. بعد از تأمین سرمایه، قیمت محصول نهایی 249 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dark season
    dark season | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    این وسیله بیشتر برای این ساخته شده تا زمانی که در خانه نیستی و یا مسافرت میروی استفاده شود

  • toys
    toys | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    ?از هم گسختگی سلولا تهتانی تا چقدر؟ ۲۵۰ دلار بدیم که یه وخ خم نشیم یه غذا برا حیوونک بریزیم

مطالب پیشنهادی