ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانگل های گران قیمت Kanex به یاری پورت های محدود مک بوک پرو 2016 می آیند

همانطور که می دانید سری جدید مک بوک پرو اپل فقط دارای تعداد محدودی از پورت های USB-C هستند و برای اتصال سایر دیوایس ها (شامل آیفون 7) به آن می بایست از دانگل های ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۱۵

همانطور که می دانید سری جدید مک بوک پرو اپل فقط دارای تعداد محدودی از پورت های USB-C هستند و برای اتصال سایر دیوایس ها (شامل آیفون 7) به آن می بایست از دانگل های مختلف استفاده کرد.

در حالی که اغلب کاربران از این مسئله و هزینه های لازم برای تهیه دانگل های مختلف نالان هستند، کمپانی Kanex از فرصت استفاده کرده و در جریان نمایشگاه CES 2017 مجموعه ای از لوازم جانبی و دانگل برای خانواده مک بوک پرو 2016 معرفی کرده است.

«تراول داک» این شرکت با 150 دلار قیمت دو پورت خروجی HDMI، یک درگاه USB معمولی، یک پورت اترنت گیگابیت و یک درگاه USB نوع C با پشتیبانی از تاندربولت 3 ارائه می کند.

19581-20289-1600-l-w600

گفتنی است پورت های HDMI جایگذاری شده روی این دانگل توانایی انتقال ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را نیز دارا هستند.

دیگر گجت جانبی Kanex، دانگل مبدل USB-C به پورت های eSATA 3 و USB 3 است؛ هر دو پورت جایگذاری شده روی این دانگل 130 دلاری، از نسخه های پیشین درگاه های مربوطه نیز پشتیبانی می نمایند.

در نهایت نیز کابل USB-C این شرکت با طول های 50 سانتی متر و 2 متر به ترتیب با قیمت های 30 و 70 دلار روانه بازار خواهند شد.

ناگفته نماند دانگل های فوق اردیبهشت ماه سال آتی عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا . M
    آریا . M | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    موس وایرلس ، هارد وایرلس، فلش مموری usb3 و...در دسترسه در آینده نزدیک همه پورتهای دیوایسها و تجهیزات الکترونیکی و صوتی و تصویریی مجهز به پورت usb3 type c میشه چون چند کاره است و پورتهای دیگه را ساپورت میکنه مثل hdmi و ... برای دیوایسها و لوازم قدیمی میشه از دانگلهای چند کاره جمع و جور استفاده کرد فوقش 60-70 دلاره یعنی با یک پورت و تبدیل کلی دیوایس و تجهیزات میشه به آن وصل کرد .

  • pine
    pine | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    فقط 150 دلار.70 دلارم سیم.میشه 220 دلار.طراحی و زیبایی فقط اپل.همینطور انصاف و مشتری مداری

مطالب پیشنهادی