ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین از خانواده ردیاب های دستی ماهواره ای InReach رونمایی کرد

کمپانی گارمین با دست پر به نمایشگاه CES 2017 آمده و علاوه بر ساعت های هوشمند پایش سلامت و به روز رسانی های نرم افزاری، محصولاتی را برای ناوبری و تعیین موقعیت مکانی ارائه کرده. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۵

کمپانی گارمین با دست پر به نمایشگاه CES 2017 آمده و علاوه بر ساعت های هوشمند پایش سلامت و به روز رسانی های نرم افزاری، محصولاتی را برای ناوبری و تعیین موقعیت مکانی ارائه کرده. در بین این محصولات، دو دیوایس همراه نیز دیده می شوند که مخصوص ماجراجویان و جهانگردان طراحی شده اند.

این دو دستگاه موقعیت یاب به نام های +InReach SE و +InReach Explorer تحت پوشش سامانه ماهواره ای ایریدیوم قرار دارند که پس از خرید DeLorme توسط گارمین، در اختیار این شرکت قرار گرفته و پیام رسانی دوطرفه را در کنار موقعیت یابی بین المللی بر اساس GPS ممکن می سازد.

garmin-inreach-1

مدل +SE که ساده تر از دیگریست، 400 دلار قیمت دارد و اواخر ماه مارس وارد بازار می شود. این دیوایس از پوشش GPS کامل، پیام رسانی و سیستم پیام اضطراری GEOS پشتیبانی می کند، و کاربران می توانند به واسطه ارتباط ماهواره ای، به تمامی تلفن های همراه، آدرس های ایمیل یا دیگر دیوایس های InReach پیام ارسال کنند.

مدل +Explorer علاوه بر کارکردهای فوق، نقشه های توپوگرافی DeLorme را نیز درون خود دارد، و از قطب نمای داخلی، ارتفاع سنج، فشارسنج و شتاب سنج نیز بهره می گیرد. باتری هرکدام از دستگاه های فوق در حالت مکان یابی فعال، تا 100 ساعت دوام می آورند و در حالت آماده به کار نیز 30 روز مداوم همراه کاربر خواهند بود.

البته برای بهره گیری از خدمات فوق، باید اشتراک ماهواره ای Iridium را نیز خریداری کنید که به صورت ماهیانه یا سالیانه عرضه می شوند، و قیمت آنها بین 12 تا 80 دلار در هر ماه متغیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی